Як створити логотип юридичної компанії: поради та приклади


Коли ми чуємо слово «юриспруденція», які символи першими виникнуть в уяві? Ваги, Феміда, суддівський молоток, чи не так? Найчастіше саме ці зображення, в тій чи іншій інтерпретації, використовують як логотипи юридичні фірми.

Як сама юридична сфера асоціюється зі строгістю, консервативністю та стриманістю образу, так і логотипи юридичних компаній, їх фірмовий стиль найчастіше відображає саме ці характеристики. Погодьтеся, було б дивно бачити на візитці юриста флористичні елементи, суміш кольорів веселки та неймовірних шрифтів. Таке точно запам’ятається, можете сказати ви. Проте бажання звернутись за допомогою до цього юриста, якщо у вас серйозні труднощі, навряд чи виникне.

Більшість логотипів юридичних фірм розроблені, в основному, з використанням класичних шрифтів і стриманих комбінацій кольорів: синього, чорного, пастельних тонів. Проте нові фірми відкриваються щороку, конкуренція росте, тому потрібно все більш креативно підходити до побудови юридичного бренду, навіть, здавалося б, такої деталі як логотип юридичної фірми, щоб виділитися з натовпу і отримати більше клієнтів.

1. Якими повинні бути логотипи юридичних компаній?

Звісно, створенням дизайну сьогодні займаються спеціалісти. І навряд чи самі юристи будуть малювати логотипи, створювати візитки чи банери. Проте саме вони дають завдання, маю своє бачення, скеровують дизайнерів в тому чи іншому напрямку, приймають та затверджують замовлення. Тому юристам варто взяти до уваги кілька рекомендацій щодо зображення логотипу юридичної фірми.

Логотип повинен бути:

  • Простим. В основі логотипу повинна бути закладена ідея, яку, втім, краще зобразити просто та лаконічно, без надлишку деталей.
  • Таким, що запам’ятовується. Це основна мета, яку потрібно поставити: логотип повинен бути одночасно простим та оригінальним, а разом з тим запам’ятовуватись та асоціюватись з вашою фірмою.

При використанні іконок приділяйте увагу тим, які могли б існувати і без назви. Це дозволить вам використовувати її в якості окремого зображення.

  • Універсальним. Ваш логотип повинен виглядати чудово в будь-якому розмірі, адже зазвичай юридична фірма використовує його майже усюди: на візитках, бланках, канцелярському приладді, білбордах тощо. Те ж саме можна сказати і про колір. Лого повинне вдало виглядати, як в кольоровому варіанті, так і в чорно-білому.
  • Поза часом. Зрозуміло, що ви не будете змінювати логопит щороку, чи навіть раз в п’ять років. Для цього він і повинен володіти характеристиками, описаними вище, щоб бути актуальним завжди і працювати на вас навіть через 10 років.

2. Як вибрати основний символ?

Основний символ, база вашого логотипу, як ми вже наголошували, повинна асоціюватись з вашою роботою. Тобто це може бути, скажімо, галузь права, в якій ви працюєте, основні принципи, які відстоює ваша компанія, чи класичні символи, якщо ви хочете зробити акцент на консервативності та традиціях, що сповідуються вашою фірмою.

Так, лого може підкреслити ваші основні кваліфікації і дати зрозуміти, з чим працює ваша фірма — податковим, корпоративним, аграрним правом, нерухомістю, будівництвом, кримінальним правом, спеціалізується на розлученнях чи банкротстві тощо.

Окрім згаданих нами терезів, молотка та Феміди, класичними вважаються зображення колон, абстрактні іконки, красиво оформлена абревіатура назви фірми.

Юридична компанія, юрист, адвокат також можуть використовувати і інші іконки для лого, які безпосередньо не пов’язані з цією сферою діяльності. Наприклад, зображення лева, що покликане викликати асоціацію з мужністю, спрведливістю та хоробрістю, як це зробив адвокат Alex Harper.

3. Як визначитись із кольором логотипу?

Темні, стримані комбінації кольорів асоціюються з класикою, незважаючи на те, чи стосується це одягу, інтер’єру чи візитної картки. Усі кольори мають своє «значення», викликають певні емоції, асоціації.

Найпопулярнішим кольором для юридичної компанії є синій, що можна помітити і на прикладах вище. Він викликає відчуття довіри, впевненості, стабільності, надійності, міцності, професіоналізму. Також використовуються такі кольори, як: чорний, коричневий, червоний, золотий тощо.

4. Як щодо шрифту?

Думаєте дрібниця? Проте, мабуть, ви й самі неоднораззово ловили себе на думці, коли бачили той чи інший надпис, як важко для ока його сприймати чи, навпаки, як красиво він виглядає.

Кожен з нас сприймаючи будь-яку інформацію зорово, надає візуальній привабливості більшого значення, ніж ми визнаємо.

Саме тому прості сучасні шрифти з плавними лініями будуть більш доречними для вашого логотипу, ніж незвичайні, химерні та нерозбірливі варіанти.

Основні рекомендації по вибору шрифту:

  1. Читабельність. Як і у випадку з іконкою, важливо, щоб шрифт був простим і читабельним в будь-якому розмірі — від візитної картки до рекламного оголошення на білборді.
  2. Гармонія. Шрифт повинен гармонійно виглядати у поєднанні з іконкою. Так, великі шрифти поєднуються з масивними зображеннями, і навпаки.
  3. Відсутність дрібних деталей. Уникайте надлишку завитків та дрібних зображень, інакше ніхто не зможе прочитати назву вашої компанії та не зрозуміє логотипу. Особливо, якщо зображення доведеться зменшити.

Дотримуючись рекомендацій, викладених в цій статті, ви зможете створити логотип, який буде ідеальним відображенням принципів вашої компанії та доповненням до її юридичного бренду.

Мельничук Іванна