Loйер upgrade: з чого все починалось і до чого ми прийшли


Рівно три роки тому, у квітні 2017 року, ми запустили Loйер. На той момент, це була «свіжа кров» серед юридичних медіа. Щось неординарне, дивне, не схоже на інших.

Хтось нас критикував, а комусь ми подобалися. Нас намагалися зламати, забанити, скопіювати, підкупити… У нас змінювалася команда, обкладинки на сайті, підходи до подачі контенту.

Протягом трьох років ми росли, шукали нові формати, реалізовували нові ідеї і трансформувалися. А зараз ми перероджуємося. Тож розповім, з чого все починалось і до чого ми прийшли.

Lойер пишеться не так!

Саме такий коментар у перші дні після запуску найчастіше прилітав на сайт: «Lойер пишеться не так! Вивчіть англійську!». Або: «Що за дивна назва у вас?», «Чому латиницею і кирилицею? Це ж не зручно!»… і ще купа коментів про те, що не так із назвою сайту. Нас це веселило, хоча, іноді й зачіпало. Зрештою, були і класні відгуки, які мотивували.

Пройшло три роки, але і зараз рідко пишуть правильну назву. Ми вже звикли до Loyer, Лойер, Loyeр, Лоєр. Лоер 😊 Насправді ж, нам без різниці. Головне, щоб читали і любили.

Бородач

У 2017 році на обкладинці сайту був бородатий хіпстер у діловому костюмі. Звісно, це теж досить часто критикували. Та вона зігравала свою роль — це привернення уваги. Погодьтеся, складно пройти повз такого бородача. Додайте до цього ще й те, що на той момент хіпстери були в моді 🙂

Руйнуємо шаблони

Ми сміливо заявили, що руйнуємо шаблони. Ця фраза стала свого роду нашим девізом. Навіть зняли декілька відео, де обіграли цю тезу.

У головній ролі «бородач з обкладинки» рубає стереотипи сокирою. В одному з роликів це дрова з відповідними написами. А в іншому — «старі» медіа: паперова газета, радіо та телевізор. Таким чином, ми хотіли заявити, що ера застарілих ЗМІ поступово відходить. На зміну їм приходять нові видання, із сучасними підходами до подачі контенту. І Lойер серед них.

Звісно, тут нас теж критикували. Куди ж без цього 🙂

Under Attack

Ледь не з першого дня ми були під атакою. Нас банили, спамили ботами, намагались зламати, неодноразово «клали» сайт… Бувало, що ми по декілька днів його «піднімали». Все це відбувалось з певною періодичністю і наполегливістю.

Нас спочатку це злило, а потім навіть почало веселити. Зрештою, ми навчилися у таких умовах виживати. Це нас загартувало і мотивувало. Адже, якщо так хотіли «прибрати», значить ми комусь заважали. І вони сприймали нас за суперника.

Бували доволі абсурдні ситуації. Наприклад, робили клон нашого сайту, а потім жалілися в гугл на наші ж публікації: ніби-то ми крадемо контент. Тільки от той контент насправді був наш. Прийшлось це доводити, розгрібати все лайно і рухатись далі. Бо у нас була мета — змінити медійний ринок юристів. І думаємо, нам це вдалося 🙂

Просто і цікаво

Ми пишемо про право простою мовою. Так, щоб такі тексти було цікаво читати не тільки юристам, а і людям не з професії. Хоча у нас є припущення, що і правникам часом хочеться читати статті людською мовою 🙂

Тому ми почали писати всілякі матеріали на кшталт:

За три роки у рубриці Lifestyle назбиралось близько 600 матеріалів. Більшість із них розповідають щось корисне, інформативне або просто цікаве чи веселе про право.

М-Lойер та Юридична підкладка

У 2018 році ми почали випускати відео. Це цикл інтерв’ю з цікавими людьми зі світу юриспруденції — «М-Lойер». До кожного випуску ми придумували назву на літеру «М», яка асоціювалася з героєм. Наприклад: Мегаполіс-Lойер, Мама-Lойер, Море-Lойер тощо.

А ще ми знімали короткі відео до рубрики «Юридична підкладка», в якій розповідали про те, де і за скільки можна одягнути юриста.

Це був свого роду експеримент. Як згодом виявилося, ця рубрика мала своїх шанувальників 🙂

Переродження

За три роки ми чотири рази змінили обкладинку на сайті. Запустили нові рубрики, написали тисячі новин і матеріалів про право. У нас з’являлася купа ідей — частину з них реалізували і продовжуємо це робити.

Та зараз настав час для апгрейду. Тому анонсуємо запуск нового сайту. Ми повністю змінили дизайн: він став більш лаконічним і функціональним. Додали в окремі блоки подкасти та відео. Виділили освіту в рубрику, куди будемо додавати актуальні курси, семінари, вебінари тощо.

У «підвалі» сайту можна знайти інформацію про наші цінності і принципи, про вимоги до матеріалів, якщо автор хоче у нас публікуватися, а також наші контакти.

А ще ми змінили підхід до подачі контенту в нашому телеграм-каналі. Тепер там крім авторських матеріалів ми щодня публікуємо актуальні новини. Часом зі смішними мемами 🙂

Ну і взагалі — у нас ще багато планів. Тож залишайтесь з нами, адже кожен з вас це частинка спільноти Lойерів.

Яна Собко, редакторка Lойер