Loйер upgrade: з чого все починалось і до чого ми прийшли
Рівно три роки тому, у квітні 2017 року, ми запустили Loйер. На той момент, це була «свіжа кров» серед юридичних медіа. Щось неординарне, дивне, не схоже на інших.
Хтось нас критикував, а комусь ми подобалися. Нас намагалися зламати, забанити, скопіювати, підкупити… У нас змінювалася команда, обкладинки на сайті, підходи до подачі контенту.
Протягом трьох років ми росли, шукали нові формати, реалізовували нові ідеї і трансформувалися. А зараз ми перероджуємося. Тож розповім, з чого все починалось і до чого ми прийшли.
Lойер пишеться не так!
Саме такий коментар у перші дні після запуску найчастіше прилітав на сайт: «Lойер пишеться не так! Вивчіть англійську!». Або: «Що за дивна назва у вас?», «Чому латиницею і кирилицею? Це ж не зручно!»… і ще купа коментів про те, що не так із назвою сайту. Нас це веселило, хоча, іноді й зачіпало. Зрештою, були і класні відгуки, які мотивували.
Пройшло три роки, але і зараз рідко пишуть правильну назву. Ми вже звикли до Loyer, Лойер, Loyeр, Лоєр. Лоер ? Насправді ж, нам без різниці. Головне, щоб читали і любили.
Бородач
У 2017 році на обкладинці сайту був бородатий хіпстер у діловому костюмі. Звісно, це теж досить часто критикували. Та вона зігравала свою роль — це привернення уваги. Погодьтеся, складно пройти повз такого бородача. Додайте до цього ще й те, що на той момент хіпстери були в моді
Руйнуємо шаблони
Ми сміливо заявили, що руйнуємо шаблони. Ця фраза стала свого роду нашим девізом. Навіть зняли декілька відео, де обіграли цю тезу.
У головній ролі «бородач з обкладинки» рубає стереотипи сокирою. В одному з роликів це дрова з відповідними написами. А в іншому — «старі» медіа: паперова газета, радіо та телевізор. Таким чином, ми хотіли заявити, що ера застарілих ЗМІ поступово відходить. На зміну їм приходять нові видання, із сучасними підходами до подачі контенту. І Lойер серед них.
Звісно, тут нас теж критикували. Куди ж без цього
Under Attack
Ледь не з першого дня ми були під атакою. Нас банили, спамили ботами, намагались зламати, неодноразово «клали» сайт… Бувало, що ми по декілька днів його «піднімали». Все це відбувалось з певною періодичністю і наполегливістю.
Нас спочатку це злило, а потім навіть почало веселити. Зрештою, ми навчилися у таких умовах виживати. Це нас загартувало і мотивувало. Адже, якщо так хотіли «прибрати», значить ми комусь заважали. І вони сприймали нас за суперника.
Бували доволі абсурдні ситуації. Наприклад, робили клон нашого сайту, а потім жалілися в гугл на наші ж публікації: ніби-то ми крадемо контент. Тільки от той контент насправді був наш. Прийшлось це доводити, розгрібати все лайно і рухатись далі. Бо у нас була мета — змінити медійний ринок юристів. І думаємо, нам це вдалося
Просто і цікаво
Ми пишемо про право простою мовою. Так, щоб такі тексти було цікаво читати не тільки юристам, а і людям не з професії. Хоча у нас є припущення, що і правникам часом хочеться читати статті людською мовою
Тому ми почали писати всілякі матеріали на кшталт:
- Як перестати говорити тільки про право і стати цікавою особистістю
- Чому юристів ніхто не любить
- Фрази, що видають юриста тощо.
За три роки у рубриці Lifestyle назбиралось близько 600 матеріалів. Більшість із них розповідають щось корисне, інформативне або просто цікаве чи веселе про право.
М-Lойер та Юридична підкладка
У 2018 році ми почали випускати відео. Це цикл інтерв’ю з цікавими людьми зі світу юриспруденції — «М-Lойер». До кожного випуску ми придумували назву на літеру «М», яка асоціювалася з героєм. Наприклад: Мегаполіс-Lойер, Мама-Lойер, Море-Lойер тощо.
А ще ми знімали короткі відео до рубрики «Юридична підкладка», в якій розповідали про те, де і за скільки можна одягнути юриста.
Це був свого роду експеримент. Як згодом виявилося, ця рубрика мала своїх шанувальників
Переродження
За три роки ми чотири рази змінили обкладинку на сайті. Запустили нові рубрики, написали тисячі новин і матеріалів про право. У нас з’являлася купа ідей — частину з них реалізували і продовжуємо це робити.
Та зараз настав час для апгрейду. Тому анонсуємо запуск нового сайту. Ми повністю змінили дизайн: він став більш лаконічним і функціональним. Додали в окремі блоки подкасти та відео. Виділили освіту в рубрику, куди будемо додавати актуальні курси, семінари, вебінари тощо.
У «підвалі» сайту можна знайти інформацію про наші цінності і принципи, про вимоги до матеріалів, якщо автор хоче у нас публікуватися, а також наші контакти.
А ще ми змінили підхід до подачі контенту в нашому телеграм-каналі. Тепер там крім авторських матеріалів ми щодня публікуємо актуальні новини. Часом зі смішними мемами
Ну і взагалі — у нас ще багато планів. Тож залишайтесь з нами, адже кожен з вас це частинка спільноти Lойерів.
Яна Собко, редакторка Lойер