Юридичний маркетинг: навіщо юристам сайт та як правильно його вести
Ви можете бути висококваліфікованим спеціалістом, але який в цьому сенс, якщо у вас немає клієнтів. В сучасному світі, коли конкуренція росте з кожним днем, підвищується і увага до грамотної реклами, просування власних послуг. Одним із способів заявити про себе є сторінка в інтернеті, ваша особисто чи юридичної фірми.
Навіщо юристам сайт?
Сайт — це віртуальний офіс, з нього зазвичай і починається знайомство вашого потенційного клієнта і вас, як професіонала. Зараз вже складно уявити спеціаліста чи компанію, яка б не мала власного сайту, не просувала послуги через мережу інтернет. Проте не тільки наявність веб-ресурсу важлива, а й дизайн, наповнення, правильна подача матеріалу, наявність необхідної інформації.
Які функції виконує сайт для юристів?
1. Візитка. На сайт заходять люди, які шукають конкретно адвоката чи юриста або загальну правову інформацію з певного питання. Ваш сайт повинен не тільки дати відповідь на їх пошуковий запит, але й запевнити, що ви можете допомогти їм з будь-яким іншим запитанням чи юридичними процедурами.
2. Інструмент для реклами. Статті, новини, презентації, корисна інформація, що розміщена на вашому сайті будуть залучати читачів, кожен з яких є вашим потенційним клієнтом. Якісним наповненням сайту ви формуєте його цінність для аудиторії.
3. Засіб комунікації. Це зв’язок між вами та людьми, які потребують ваших послуг, а також засіб зв’язку між тими, хто вже скористався вашими послугами та тими, хто має в них потребу. Рекомендації, залишені на сайті, підвищують цінність вашої компанії у очах потенційних клієнтів.
Як правильно вести сайт юридичної компанії?
1. Лаконічний дизайн
Як вже зазначалось, для юристів сайт — це професійний інструмент. Намагайтеся уникати химерно дизайну. Сайти зі строгим і зручними дизайном працюють набагато краще, проте не впадайте в крайнощі і намагайтесь уникати банальності в зображеннях чи верстці сайту.
2. Розділ «Команда»
Дуже важливо описати переваги своїх співробітників. Обов’язково додайте їх професійні фотографії.
3. Розділ «Чому ми?»
Є дослідження, що клієнти найчастіше дивляться саме цей розділ. Дуже добре, якщо ви відразу аргументовано та переконливо розповісте, в чому переваги роботи з вами.
4. Розділ «Послуги»
Найчастіші помилки, які допускають юристи, — це величезний список послуг і дуже невиразний їх опис. Сайт запрацює тоді, коли про ваші послуги буде цікаво написано.
5. Розділ «Відгуки клієнтів»
Найважливіший розділ, він має найбільшу вагу при виборі вас, як професіонала. Людям важливо не тільки те, що ви можете про себе розповісти, але й те, що можуть сказати інші, яким чином ви їм допомогли, які принципи вашої роботи.
6. Ваші статті
Напишіть кілька корисних для клієнтів статей і розмістіть їх на сайті. Ще краще, якщо ви заведете блог на вашій веб-сторінці. По-перше, це поліпшить пошукове просування, а по-друге, додасть цінності вашому ресурсу.
7. ”Шапка” сайту
На практиці перевірено, що 30-40% відвідувачів сайту не переглядають його далі шапки. Це відбувається тому, що значна частина відвідувачів старшого віку використовують Інтернет як телефонний довідник: знайшли телефон і по ньому вже будуть вирішувати все інше.
Що повинно бути в шапці:
- ваші контактні дані;
- відповідь на питання «Чому клієнт повинен працювати саме з вами?» — короткий, але ємний слоган-відповідь на це запитання;
- фото, на якому зображені ви зі своєю командою.
8. Фотоматеріали
Як відомо, зустрічають по одягу. 90% професіоналів не приділяють жодної уваги фотографіям на своєму сайті. Фото з паспорта, з телефону друзів, на домашній фотоапарат — це все не годиться. Потрібні гарні професійні фото вашої команди! Ви повинні виглядати стильно, дорого. Вітаються класичні костюми, строгі інтер’єри.
9. Онлайн-консультант
Клієнти заходять на ваш сайт, у них виникають питання. Вони хочуть оперативних відповідей. Здорово, якщо ви встановите онлайн-консультанта. Це простий метод, але він дозволяє підвищити ефективність юридичного сайту.
Іванна Мельничук