Юридичні конференції: відвідувати не можна пропустити


Відвідування конференцій — це чудовий спосіб розширити свої знання, поспілкуватися з колегами, збільшити клієнтську базу та просто цікаво провести час. Крім того, ці заходи дозволяють відслідковувати нові тенденції ринку, що підвищують клієнтоорієнтованість.

Не пропускати жодної конференції, відвідувати окремі заходи, влаштовувати власні юридичні конференції чи взагалі не витрачати на це час — який варіант обрати? Ми розберемо кожен з них, визначивши всі плюси та мінуси, щоб полегшити вам вибір.

Участь в конференціях

Участь в таких заходах має незаперечні переваги, які ми вже зазначали вище: можливість поділитись досвідом з колегами, отримати нові знання та ідеї, дізнатись про сучасні тенденції розвитку галузі в Україні та за її межами, привабити кілька клієнтів.

Проте потрібно розуміти, що відвідування абсолютно усіх заходів не виправдовує себе: по-перше, в інших юристів може скластись враження, що ваша фірма не має багато справ, тому вам більше немає чим зайнятись, і вони з радістю поділяться цією здогадкою з іншими (така «слава» вам не на руку); по-друге, тематика та інформація можуть повторюватись на різних конференціях; по-третє, участь в заходах в основному не є безкоштовною, тому варто визначитись, чи завжди це вигідне капіталовкладення.

Що робити?

  1. Відвідуйте заходи, тематика яких відповідає галузі, в якій ви спеціалізуєтесь.
  2. Визначте мету відвідування таких заходів, які завдання ви можете там вирішити — від цього залежатиме ваша роль в проекті.
  3. Закладіть в бюджеті компанії суму витрат на участь у різноманітних заходах.
  4. Відмовитись від відвідування конференцій можна, коли ви отримуєте всю необхідну вам інформацію з інших юридичних інформаційних джерел. Якщо ви підписані на різноманітні сайти та ресурси, та загалом слідуєте за віяннями судової практики та змінами законодавства, навряд чи ви дізнаєтесь щось нове на конференціях.

Виступ на конференціях

Привілей виступу в якості спікера доступний далеко не кожному. Якщо юрист недостатньо компетентний, погано підготувався до виступу або нездатний утримати увагу аудиторії, його навряд чи запросять з доповіддю на конференцію.

Виступи на конференціях, окрім престижу, мають ще кілька переваг: це прекрасна можливість продемонструвати свої досвід і проведену роботу щодо збору, дослідження та аналізу інформації, обмінятися думками з лідерами галузі, поспілкуватися з представниками бізнесу, чиновниками і консультантам. Окрім того, в процесі виступів та дискусій, часто народжуються нові істини, ідеї та свіжі погляди — це можливість відчувати тренди і впливати на розвиток галузі, в якій ви працюєте.

Є кілька аспектів, які повинні змусити вас задуматись, чи варто виступати спікером на конференції:

  1. Якщо ви не надто добре розбираєтесь в питанні чи галузі, стосовно яких вас запрошують виступити — краще відмовтесь. Погана підготовка або неповне дослідження питання зазвичай дуже помітні і така ситуація точно не виставить вас в хорошому світлі.
  2. Перед тим як дати згоду, дізнайтесь про організаторів, формат заходу, інших спікерів, цільову аудиторію та місце розташування заходу — ця інформація допоможе визначитись, чи відповідає пропозиція вашим цілям та стратегії компанії.

Організація конференцій

Навіть всередині однієї юридичної фірми юристи по-різному ставляться до організації власних заходів, тим більше щодо залучення в них сторонніх спікерів. Хтось вважає це марним витрачанням часу і коштів, хтось — необхідністю для визначення себе на ринку і в професії.

В той же час, це справді може стати хорошим доповненням до іміджу компанії, і засобом залучення нових клієнтів.

Проведення власних заходів особливо актуальне на початковій стадії існування фірми, хоча й більш відомі юридичні компанії можуть скористатись таким ходом просування власного бренду. В першому випадку, проведення конференції може допомогти просунути свою компанію, розширити коло її клієнтів, а в другому ж — для презентації нової послуги поточним і потенційним клієнтам, а також для підвищення лояльності постійних клієнтів, закріпити цінність своєї компанії шляхом висвітлення законодавчих змін, розбору складних випадків, аналізу судової практики тощо.

Варто розуміти:

  1. Організація заходів вимагає спеціальних навичок, значних фінансових витрат та затрат часу.
  2. Можна почати із участі в спільних конференціях. Самим починати організовувати заходи варто тільки тоді, коли ви точно знаєте, що зможете зробити цікавий і якісний проект, коли у вас є вже накопичений досвід і ви хочете ним поділитися, коли зможете залучити цікавих спікерів. Не потрібно гнатися за славою і робити все самим — перше враження не можна змінити. На другий захід, організований вами, може ніхто не прийти.