YouTube для юридичної компанії — актуально чи ні?
Чому YouTube може стати важливим елементом піару та маркетингу для юридичної компанії і на що варто звернути увагу при запуску свого каналу?
Спалах коронавірусу змусив компанії переглянути свою стратегію розвитку, схеми комунікації з клієнтами й оптимізувати витрати.
Важливою у цей час є боротьба за клієнтів: існуючих та потенційних. Пріоритет тут — брендинг та комунікаційна стратегія. Публікації в соціальних мережах, статті у профільних ЗМІ, онлайн-заходи — не повний перелік того, що використовували юридичні компанії. Зупинимося на інструменті, якому, зазвичай, приділяють мало уваги — YouTube.
Чому ж YouTube може стати важливим елементом піару та маркетингу для юридичної компанії:
- YouTube популярний серед української аудиторії
За дослідженням аналітичної компанії Kantar YouTube займає друге місце серед сайтів, які українці найчастіше відвідують. Перше та третє посідають Google та Facebook.
- Кількість користувачів YouTube збільшується
На цій онлайн-платформі зареєструвалися вже понад 2 млрд аккаунтів. Для порівняння, за даними ресурсу FortuneLords у 2018 році YouTube переглядали 1 млрд 300 тис користувачів.
- Це додатковий канал комунікації
Частина людей читає публікації в ЗМІ, іншим — комфортніше слухати подкасти. Декому ж подобається дивитися відео під час своїх повсякденних справ і YouTube через свою ненав’язливість та універсальність — зручний сервіс для відеомаркетингу та підвищення впізнаваності бренду.
- Ви можете напряму спілкуватися з клієнтами
YouTube дозволяє проводити трансляції та вебінари безкоштовно та на необмежену аудиторію. До прикладу, під час карантину в ILF ми провели 45 трансляцій для різних аудиторій.
- Інтеграція з email-маркетингом
Американська компанія Wistia провела A/B тестування, де надіслала два майже однакових листи з лише однією відмінністю: в одному з них у верхній частині повідомлення була ілюстрація, а в іншому — відео. У результаті, рейтинг кліків (CTR) у листі з відео склав 38%, а листа з картинкою — 12 %.
У іншому дослідженні діджитал-маркетингової компанії Syndacast маркетологи у темі листа додавали слово “відео”. Як наслідок, лист прочитали на 19% більше користувачів, а перейшли за посиланням — більше на 65%.
На що варто звернути увагу при запуску YouTube-каналу:
- Дизайн має «торкати»
Перше, що людина бачить на каналі, — це обкладинку. Тому важливо мати інформативну та гарно оформлену картинку форматом 2560 х 1440 пікселів. Якщо у вас немає дизайнера, можна самостійно спробувати їх зробити в програмах Canva, Crello, Photoshop, Illustrator і т.д.
Приділяйте увагу оформленню прев’ю. Це має бути не просто кадр, а, наприклад, цікаві нюанси, незвичайне фото, ефектні слова.
- Визначтеся з форматом
Приклади форматів відео для юридичної компанії:
- «інтерв’ю» — підходить для розмов з відомими експертами;
- «відповіді на питання» — чіткі та зрозумілі відповіді на актуальні запити;
- «інструкція» — конкретний перелік дій у різних ситуаціях.
Спочатку можна поексперементувати з форматами, щоб зрозуміти, що підійде саме вашій аудиторії.
- Оптимізуйте алгоритми YouTube каналу
Пропишіть ключові слова та хештеги, за якими вас знайдуть у пошуку.
- Використовуйте наявні канали комунікацій
Якщо у вас є зібрані бази клієнтів, зробіть розсилки поштою та в мессенджерах, щоб повідомити їх про запуск власного каналу.
Потім періодично надсилайте їм ваші актуальні та корисні відео.
Аналогічно і з соціальними мережами. Facebook, Instagram, Telegram — це місця, де ви можете публікувати ваші відео. Але не забувайте адаптувати контент, враховуючи особливості кожної площадки.
- Періодично наповнюйте канал новими відео
Пропишіть контент-план і розрахуйте час, який ви готові приділяти відеоконтенту. Маркетологи різних курсів рекомендують публікувати відео не менше 2-3 разів на тиждень. Не хвилюйтеся — спочатку контент має займати не більше 3-5 хвилин, щоб глядачі точно подивилися його до кінця (якщо це не формат «інтерв’ю»). Знімати ви можете навіть на телефон з якісною камерою, який буде закріплений на штативі. Порада: знімайте відразу декілька відео, щоб у вас був матеріал наперед.
Результатом будь-яких маркетинг-активностей є гарантія того, що люди знайдуть ваш бренд в інтернеті. YouTube може стати корисним інструментом розвитку юридичної компанії. Його можливості дозволяють охопити більшу аудиторію та отримати потенційних клієнтів. І пам’ятайте, що у часи високого рівня конкуренції це може стати вашою перевагою.
__________
Редакція може не поділяти думки авторів у розділі «блоги».