Як повернути збитки у випадку пошкодження техніки від перепадів напруги
Випадки, коли від перепаду напруги в мережі у споживачів електроенергії згоріла електротехніка є непоодинокими. Ремонт техніки не дешева справа і нерідко обходиться людям у «кругленьку копієчку».
Як повернути збитки, якщо техніка пошкодилася саме через перепади напруги? Детальніше про це інформують фахівці Першого Львівського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги.
Зокрема, адвокати пропонують діяти за таким алгоритмом:
1. Насамперед потрібно зателефонувати диспетчеру електромереж та диспетчеру компанії-управителя та зафіксувати звернення з приводу даного випадку. При цьому необхідно записати час та прізвище людини, яка прийняла усне звернення, а також номер заяви.
2. До приходу комунальників та електриків слід зробити фото, відео для підтвердження пошкодження мережі, техніки.
3. Відтак потрібно направити звернення в обидві установи з підписами двох сусідів, з вимогою з’ясування причини перепаду напруги та здійснення обстеження приміщення.
4. Під час обстеження приміщення працівниками комунальних установ має бути складено акт про порушення. При заповненні цього акта варто наполягати на зазначенні причини – техніка згоріла внаслідок перенапруги. Якщо представник підприємства відмовляється в акті зазначати це, заявник не зобов’язаний його підписувати.
5. Після цього слід звернутися до підприємства з ремонту техніки та попросити акт обстеження із зазначенням причини пошкодження, можливість та вартість ремонту. Обов’язково зберігайте чек, квитанцію про послуги сервісного центру з ремонту техніки.
6. Відтак слід отримати висновок електротехнічної експертизи. В суд можна подавати і без цього висновку, і вже під час судового розгляду наполягати, щоб експертиза була проведена за запитом суду.
7. Зібравши докази, потрібно написати обґрунтований лист-претензію, виклавши суть, причини та вимоги. На листі слід зазначити «додатки» та перерахувати назви документів та кількість їх аркушів (акт-претензія, чеки, відповіді, висновки).
8. Якщо відповідь про задоволення претензії не надійшла, потрібно звертатися до суду з вимогою відшкодування шкоди.