В Україні з’явилося креативне агентство для юрфірм: що це і як працює?


Тиждень тому компанія «Дом юриста» запустила перше на українському юридичному ринку креативне агентство, яке буде займатися просуванням юридичних фірм, Legal Tech проектів, а також різноманітних організацій.

Згідно з офіційним описом, це фул-сервіс студія, яка, через розробку професійних відео-роликів, веб-дизайну та маркетингових стратегій, буде будувати успішні бренди тільки на юридичному ринку.

Керувати проектом буде Микита Смотров, який також займається просуванням брендів «Дом юриста» та CRM-системи Jusnote. Спеціально для журналу Loйер він відповів на декілька наших запитань:

З якою метою була запущена студія? Ви ж займалися технологіями.

Ми і зараз активно займаємось ними. Це різні проекти, які не треба плутати. Справа в тому, що сьогодні юридичний ринок настільки переповнений різноманітними юридичними компаніями, що, здається, різницю між фірмами просто неможливо помітити. І ще треба розуміти, що фраза «Якісні послуги», «Ваша довіра – наш результат» або щось таке вже не працюють. Настав час, коли клієнти обирають бренди. І це потрібно розуміти і власникам/партнерам юридичних компаній, адже це бізнес. Саме цим ми і будемо займатися.  Через просування, створення корпоративного стилю, дизайну, промо-роликів та якісної маркетингової стратегії ми будемо виводити на ринок нових – сучасних – лідерів.

Хто є вашою командою?

Точно не юристи (сміється)! Справа в тому, що ми розуміємо ринок, для якого будемо робити продукти, адже побудували і продовжуємо будувати бренд «Дом юриста». До речі, у 2017 році ми увійшли до 10 найуспішніших в Україні на юридичному ринку. Всю креативну роботу будуть виконувати наші маркетологи, дизайнери та відеоаніматори. В тому числі і я. В нас інший підхід, і юридична фірма, яка буде з нами працювати, побудує зовсім несхожий на інші компанії бренд.

Для кого ви вже працювали?

Власне, агентству лише тиждень. Може трохи більше. Але побудовою брендів ми займаємось вже давно. Ми встигли створити відео для одного з найуспішніших Legal Tech стартапів в Україні (назву його ви точно знаєте), про який ми розповімо трошечки пізніше, а також розробили дизайн для декількох провідних юридичних фірм. Ми бачимо, що ринку це потрібно, адже фірмам треба виокремлюватись. Через декілька тижнів наша команда розпочне побудову бренду для Legal Tech проекту з нуля і за декілька місяців ми плануємо вийти на велику кількість користувачів. Обов’язково про це розповімо.

Які конкретні послуги буде надавати студія?

Це можуть бути «точечні» замовлення, такі як розробка юридичного веб-сайту або одного корпоративного відео-ролику, а може бути комплексна побудова бренду. Наприклад, якщо клієнти скажуть, що до кінця року бажають мати таку і таку аудиторію, то наша команда буде залучена для постійного досягнення цієї мети. Там будуть і відео-ролики, і контент-план, розробка різноманітних рекламних і розважальних матеріалів тощо.

Найголовніше, що це нас драйвує. Тобто, коли ми створювали Дом юриста, то завжди прагнули зробити його не тільки інформаційним, але ще й модним. Тобто, оформити та супроводжувати як технологічну компанію, зі своїм стилем, формою та професійною зовнішньою подачею. Нам здається, що в нас це вийшло. Тепер ми будемо робити супер-круті продукти для наших колег з інших компаній та проектів.»

Нагадаємо, що компанія «Дом юриста» займається автоматизацією юридичних послуг та розробкою програмного забезпечення для адвокатів та суддів. Дом юриста двічі вигравав закордонні гранти, сервіс domjurista.ua має понад 150 000 користувачів, а сам бренд «Дом юриста» увійшов до 10 найуспішніших на юридичному ринку.

Микита радить підписуватися на сторінку агентства в Facebook, адже там вони будуть публікувати всі свої роботи для юридичних фірм та продуктів.