Реклама юридичних послуг: 5 найкращих зразків юридичного маркетингу
Хоча юриспруденція загалом, та й її представники асоціюються радше із діловим стилем, традиційним способом подачі інформації про свою діяльність та навіть деякою однотипністю, чимало з них не позбавлені креативу. І це їм тільки на руку.
Тебе ніколи не помітять, поки ти робитимеш те ж, що роблять інші.
Підозрюємо, саме так звучить гасло тих, хто вирішив виділити свою компанію серед інших завдяки оригінальній рекламі.
1. Палички у китайському ресторані
Маркетологи або ж самі представники юридичної компанії вірять, що використовувати потрібно будь-яку можливість для того, щоб заявити про себе. Чому ж для цього не годиться китайський ресторан? Лаконічна реклама, однак, доволі виразно дає можливість зрозуміти, що мова йде про ведення справ з розлучення. Коли палички розділяються, дуже символічно «розбивається» й серце. Тут одразу й сайт, на якому можна обрати юриста, що допоможе вам полегшити ситуацію (хоча б в правовому плані).
2. Візитки
Ви ніколи не знаєте, кому насправді може знадобитись ваша візитка. Так дозвольте ж клієнтам самим знайти вас. Коробочка з візитками, прикріплена до автомобіля — ще один оригінальний рекламний хід.
3. «Американська готика», Грант Вуд (1930)
Ці юристи, очевидно, любителі та поціновувачі мистецтва, вирішили обрати для реклами своїх послуг відому картину Гранта Вуда «Американська готика» та зробили на неї косплей. Ця картина вже неодноразово була об’єктом мемів та пародій, їй довелося винести й чимало пересудів. В оригіналі автор помістив в неї чимало символів та речей, зібраних із різних епох, втім, для цих юристів, думаю, це стало просто цікавою ідеєю подати свої юридичні послуги в сфері сільського господарства.
4. Еротика
Не нам судити про доцільність та моральність такої реклами. Проте, як бачите, кожен висловлює свій креатив по-різному. В такий спосіб юридична фірма пропонує допомогти з вирішенням правових питань при розлученні.
5. Ліфт
Як ви могли помітити, саме адвокати з розлучення, проявляють найбільшу оригінальність при рекламуванні своїх послуг. Ось ще один, на нашу думку, найбільш цікавий приклад. Двері відкриваються, пара роз’єднується і перед вами реклама юридичної компанії. Просто і водночас дуже креативно.
Іванна Мельничук