МОЗ пояснило алгоритм, якщо не вдається згенерувати COVID-сертифікат у «Дії»
Міністерство охорони здоров’я продовжує фіксувати випадки, коли деяким користувачам не вдається згенерувати COVID-сертифікат про вакцинацію у «Дії».
Відомство підготувало алгоритм дій, які допоможуть усунути проблеми.
- Отримали статус «Не має даних про вас» після запиту на створення документа
Якщо ви робили запит через мобільний застосунок «Дія», спробуйте повторити його через портал «Дія», використовуючи свій електронний підпис для входу.
У випадку, якщо і на порталі вказано, що «Немає даних про вас», зверніться до свого сімейного лікаря або до лікаря, який робив щеплення, із запитом — перевірити ваші персональні дані, зокрема такі як:
- ПІБ українською та англійською, як у паспортних документах.
- РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків, раніше називався індивідуальний податковий номер).
- УНЗР — це унікальний номер запису, що вноситься про кожного громадянина України до Єдиного демографічного реєстру і допомагає зробити цифрову ідентифікацію людини.
- Дата народження, як у паспорті/свідоцтві про народження.
- Актуальний номер телефону, на якому можливо приймати та відсилати смс.
- Якщо у вас є дитина віком до 18 років, то переконайтесь, що в її картці пацієнта внесені її ж РНОКПП та УНЗР, а не ваші.
Також попросіть лікаря перевірити, чи немає дублів вашого профілю в системі, або збігів із профілем іншої людини.
- Отримали статус «Помилка при генерації сертифіката» після запиту на COVID-сертифікат
У такому випадку вам треба звернутися до сімейного лікаря або до лікаря, який робив вам щеплення, із запитом — перевірити ваші персональні дані, які описані вище.
- Отримали статус «На жаль, заява не підписана» після запиту на COVID-сертифікат
Вам потрібно відновити «Дія.Підпис». Для цього треба ввійти до мобільного додатку або скористатись порталом «Дія», використовуючи електронний підпис для входу.
- Отримали статус «Сертифікат про вакцинацію недоступний» з текстом «Ви зможете додати його лише після другого щеплення. Якщо ви вже його зробили, то зверніться до пункту вакцинації, щоб ваші дані внесли»
У цьому випадку слід оновити мобільний додаток, після цього надіслати запит на генерацію COVID-сертифіката повторно або зробити це через сайт «Дія», ввійшовши в систему з допомогою електронного підпису.
- Отримали статус «Сертифікат про вакцинацію недоступний» з текстом «Ви щепилися не в Україні або дані про вакцинацію внесені не тим лікарем, який робив щеплення»
Якщо ви щеплювалися проти COVID-19 за межами України, сформувати COVID-сертифікат, який би врахував виконану вами вакцинацію, буде не можливим. МОЗ працює над такою можливістю в майбутньому.
- Отримали статус: «Номер партії вакцини помилковий»
Вам потрібно звернутися до лікаря, який провів щеплення і вніс медичний запис про вакцинацію до електронної системи охорони здоров’я, із запитом — позначити внесене як помилкове і додати дані повторно, без помилки.
Без такої дії ви зможете отримати Міжнародне свідоцтво про вакцинацію і не отримаєте COVID-сертифікат.
- Отримали статус: «На жаль, сталася помилка»
У такому випадку слід звернутися до технічної підтримки порталу та додатку «Дія»
- Інші питання
Якщо у вас виникла проблема, яку не описано вище, звертайтеся в контакт-центр МОЗ за номером гарячої лінії 0800 60 2019 (або за формою issue.covid19.gov.ua). Це можна зробити й через чат-бот «Дії» — вхід на порталі державних послуг та через мобільний додаток «Дія»
Вже понад 1,8 мільйона українців вже згенерували електронні документи, що підтверджують факт вакцинації проти COVID-19 у додатку «Дія». Користувачі отримують міжнародний і внутрішній COVID-сертифікати.
Власники документів можуть перетинати кордон та користуватися документом всередині країни. Приміром, у випадку введення обмежень «жовтого», «помаранчевого» та «червоного» рівня епідемічної небезпеки.
Йдеться про можливість користуватися послугами міжрегіональних перевезень, відвідувати громадські місця чи брати участь у масових заходах.
Фото: zoda.gov.ua