Clubhouse: що воно таке та чи потрібно юристам туди йти?


Clubhouse — це нова соцмережа, де спілкуються в аудіочатах за інтересами. Туди заходять топові експерти світу. Але попасти можна лише за запрошенням (інвайтом).

Спочатку Clubhouse позиціювали для підприємців та інвесторів, але окрім ІТ-спільноти, зараз там багато бізнесменів, маркетологів, піарників, журналістів, видавців книжок, фотографів, селебрітіс, блогерів, акторів/співаків. Коротко кажучи, всіх тих, хто хоче бути в тренді та тестувати новий формат. Юристи теж там вже є і поступово їх більшає.

Що ця соцмережа дає?

  • Долучитись до міжнародних ком’юніті;
  • Послухати міжнародних спікерів, яких раніше б не зустріли десь-інде;
  • Залучати більше людей у свою тему з інших ком’юніті;
  • Дізнатися купу корисної інформації безкоштовно за дуже короткий термін;
  • Можна знайти партнерів для проєктів;
  • Тренувати свої навички ставити питання, адже без відео це робити набагато легше;
  • Додаються нові підписники в Instagram, бо в описі біографії в Clubhouse є посилання на ваш акаунт тощо.

Які формати можливі?

  • Можна створити приватну кімнату та запросити когось для розмови (одного чи більше людей). Майже те саме, як аудіочат в Telegram.
  • Можна створити відкриту кімнату, де говорять запрошені спікери та інші учасники слухають. Щось схоже, як ми в Discord спілкувались голосом на зустрічах PR Дзен. Тільки тут немає текстових повідомлень. А ще про цю кімнату (подію) мережа повідомить інших учасників соцмережі та вони зможуть приєднатися як слухачі. Завдяки цьому можна організувати онлайн-захід та набагато легше залучити людей.

Що вже проводили для юристів?

У форматі інтерв’ю розпитувала спікерів про акторські техніки, як вони допомагають юристам в роботі. Почитати конспект розмови можна за цим посиланням.

А також про стиль та імідж, як вони впливають на кар’єру та особистий бренд. Скоро вийде матеріал на Lойер з основними порадами.

Як екологічно споживати контент?

Останні пару тижнів люди просто живуть в Clubhouse. Бувають ефіри по 5 годин. Чула, що хтось сидів 16 годин. Хтось засинав, просипався, а кімната ще йшла. Якщо цікава кімната, круті спікери, які діляться справді корисним досвідом, то за цю розмову можна отримати профіту більше ніж за пів року нетворкінгу десь в інших місцях.

Але! Вже організатори зустрічей підіймали тему екологічного споживання. Бо багато хто вже натрапляв на інфоциган, через що люди виходили звідти спустошеними.

Багато безкоштовного контенту, по три ефіри в один і той самий час. У людей з’являється FOMO (Fear of missing out), або синдром втрачених можливостей. Це той самий страх пропустити щось корисне в цю саму секунду. Коли спочатку хочеш встигнути ВСЕ, а потім не витягуєш і караєш себе за це.

Проте, не всі ж ті заходи однаково корисні, як не вляпатись і не сумувати за втраченим часом:

  1. Сфокусуйтесь на свої темах і навичках навколо ваших інтересів, професійного та особистого зростання.
  2. Пройдіться по чек-лісту перевірки заходу:
  • чи знаєте організаторів, бо тоді будете впевнені в репутації та якості;
  • чи впевнені у спікерах;
  • розумієте, як далі з цією темою працювати. Бо інакше отримана інформація просто вивітриться.
  1. Якщо все ж таки вирішили йти, то підготуйте питання. Ви уважніше слухатиме та прокачаєте свої навички публічної розмови.

Як туди потрапити?

Зверну увагу, що поки ця мережа лише для власників iphone, версія ios від 13.

Тобто Clubhouse — це інструмент для організації панельних дискусій, живих подскастів зі слухачами, онлайн-концертів чи іншого збіговиська в аудіо форматі.

Авторка: Віка Папарига, PR-ніндзя, авторка курсу та телеграм-каналу PR для юристів.