Адвокати одні з тих, хто найгірше дотримується телефонного етикету: дослідження


Здавалося б, хороші манери спілкування є обов’язковою майстерністю для переважної більшості юристів. Тим не менш, нові дослідження показують, що вони є одними з найгірших, коли мова йде про телефонні розмови.

Про це повідомило видання Legal Cheek.

82% адвокатів (кожен четвертий з опитаних) визнали, що демонструють погані манери, коли вони розмовляють по телефону. Хоча вони гірші, ніж лікарі, медсестри, стоматологи (81%), і бухгалтери (77%), юристи все ж не мають таких поганих манер, як у працівників сфери маркетингу та PR (85%) або HR (87%). Це саме та галузь, яка очолила опитування, у якому взяло участь понад 2000 робітників щодо найгірших телефонних манер у Великій Британії.

Дослідження, проведене дослідницьким агентством The Leadership Factor, виявило ще деякі цікаві висновки.

Адвокати визнають, що включають ​​гучний зв’язок, відволікаючись на інші завдання, а також їдять або п’ють під час телефонної розмови, при цьому 18% (один з п’яти) відмовляються від цих шкідливих звичок. Чотирнадцять відсотків визнали, що тенденція до переривання — це найгірша манера.

Опитування також виявило п’ять найпоширеніших телефонних звичок, які адвокати вважають найбільш дратівливими. Вони ставляться на утримання (50%), бесіда з іншою особою у фоновому режимі (46%), переривання під час розмови (41%), ввімкнення гучного зв’язку (32%) і гучна музика у фоновому режимі (32%).

Коментуючи дослідження, Марк Пірсі, керівник відділу маркетингу компанії 4Com, телекомунікаційної фірми, що замовила дослідження, сказав:

Хоча текстові повідомлення, електронні листи, соціальні медіа та всі інші форми спілкування мають свої переваги, розмова по телефону, можливо, найефективніша при передачі вашого повідомлення. Оскільки вона дозволяє почути тон голосу спікера, телефонні дзвінки допомагають уникнути, наприклад, небезпеки невинних фраз, які звучать пасивно агресивно, жартів, які сприймаються неправильно, або сарказму, що трактується як серйозні думки.

Він додав:

Сподіваюся, що це дослідження допоможе людям зрозуміти, що їхні телефонні звички можна вважати грубими, і зробить спілкування по телефону приємнішим для людей, які працюють в юридичній галузі.

Фото: Pexels