6 причин, чому ми забиваємо на соцмережі і як це можна змінити
«Немає часу» — така собі причина. Ми ж всі розуміємо, що час можна завжди знайти, якщо сильно захотіти. Завжди! От тому і важливо чесно відповісти собі на питання — чому відкладаємо?
Причина 1
Я не хочу вихвалятися.
Коли ми тільки починаємо, може припливти така думка. Бо, на жаль, є публічні люди, які таким чином рекламують себе і не зовсім правильно це роблять. Бо це тільки бісить, а не залучає до співпраці ?♀️
Рішення:
А ви й не хваліться, а діліться користю.
Користь — це коли ви можете запропонувати, як вирішити якусь ситуацію вашого підписника в соцмережах. Користь вашого профілю полягає в тому, як ви можете змінити на краще не весь світ, а світ навколо вас — тих самих підписників.
Причина 2
Чогось не вмію або не знаю як використовувати інструменти.
Рішення:
Знайдіть мінімум, навчіться його робити на нормальному рівні* і робіть
- Зрозуміти про що ви можете писати
- Оформлювати думку в текст
- Подумати над картинками
А потім вже будете вчитися іншим фішкам та гратися з контентом, вчитися писати історії тощо.
*тут перфекціонізм трішки придушуємо, нормально — коли трішки соромно, але вже можна показувати ?? Бо так можна покращувати вічно, або врешті-решт знову забити. Краще зробити, показати, отримати коментарі, покращити й знову показати.
Причина 3
Немає гарних фоток
Рішення:
Не порівнюйте себе з людьми, які вже давно ведуть свої сторінки з крутими ілюстраціями. Ви не знаєте скільки часу вони витратили на це і як починали. Просто почніть з фото на телефон. Бо, наприклад, професійна фотосесія теж може викликати перепони.
Увага — це не стосується юристів, які працюють в компаніях, де є бюджети на просування персонального бренду. Вам дорога на фотосесію з професійним фотографом.
А хто працює на себе чи тільки хоче спробувати, чи пов’яже своє життя з публічністю, достатньо на початку фотки з телефону (камери зараз круті на них ;)) і пробуйте обговорювати свої думки з френдами в соцмережах.
Тут так само придушуємо перфекціонізм.
Причина 4
Забуваю ?♀️
І це нормально, бо поки немає звички, то фокус уваги зсувається. Як завжди на поточні справи в роботі й день промайнув, а потім вже ввечері не до тих довбаних соцмереж.
Рішення:
Щоб системно створювати контент — писати постики для соцмереж та статті для ЗМІ, вам потрібно планувати☝️ Так само як і свої поточні справи по роботі.
А щоб це менше забирало часу й енергії, використовуйте зручний інструмент. Ми в Bot&Partners, наприклад, ведемо контент-план з PR-активностей на Notion у вигляді таблички з такими колонками: ідеї — в процесі — на перевірці — готово.
Більше про інструменти та комунікацію є в моєму телеграм-каналі PR для юристів https://t.me/PRforLawyers
Причина 5
Я ще не експерт або що люди скажуть, які вже давно в темі
Рішення:
Як обійти це упередження, що ви одразу маєте бути експертом?
Коли будете вести соцмережі та розповідати про свій досвід, на вас будуть підписуватись люди, які знають менше за вас. І от для них ви станете експертом. Тому з ними ви можете ділитися користю (дивись причину 1).
Головне, спозиціонуйте себе і тоді більш досвідчені люди, які теж є у вас в друзях, можуть просто підкидувати ще ідеї зі свого досвіду під вашими постами.
Також пам’ятайте, коли ви ділитесь, ви комусь допомагаєте. А ще коли ми комусь пояснюємо, поглиблюємо свої знання ?
Причина 6
Де брати ідеї для постів
Рішення:
- Увага — з усюди, де ви буваєте!!
Найближче місце — з роботи!! Взаємодіючи щодня з клієнтами, звертайте увагу, які повторювані ситуації трапляються і як їх можна загально описати й допомогти підписникам. Ви ж пишете також і для потенційних клієнтів, партнерів, колег тощо.
- Закінчились ідеї — застій, або не впевнені чи робити щось, спитайте в цільових підписників, що їм болить.
Наприклад, я зріла з марафоном #ДовбаніСоцмережі. На консультації виникло питання, що людина не може почати вести їх, хоча є контент. На заході, що організовувала, хтось сказав, що все ніяк не почне. Я пишу пост про те, чому ми не пишемо і питаю, хто забиває на соцмережі й чому. В когось свої інсайти, а в мене свої. Я зрозуміла, що теж прокрастиную і от вирішила розібрати себе та ділитися з іншими, тому й анонсувала марафон на 30 днів.
Замість висновку — на подумати
Якщо ми розуміємо навіщо нам соцмережі та вміємо ними користуватися, тоді вони перестають бути довбаними. А ще допомагають нам ставати крутішими спеціалістами та швидше досягати результатів? ?
Авторка: Віка Папарига, комунікаторка Bot&Partners, авторка телеграм-каналу PR для юристів.