У МОЗ запрацює Офіс пацієнта
16 вересня міністр охорони здоровʼя Зоряна Скалецька розповіла, що запускає Офіс пацієнта.
Це нова структура, що працюватиме як гаряча лінія для прийому скарг, але ефективніше і не лише у телефонному режимі. Очолить його сама Скалецька.
“Він має стежити за тим, щоб права пацієнтів дотримувалися. Наприклад, в Офіс можна буде поскаржитися на неякісне медобслуговування, корупцію та хамство лікарів. Каналів звʼязку буде кілька: телефон, месенджери або особиста зустріч у МОЗ. Скарги та пропозиції розподілятимуть по фахівцях, деякі одразу розглядатиме сама Скалецька”, – розповів радник міністра Дмитро Раімов
Наразі скаргу можна подати на гарячу лінію або написати листа. Однак, за словами МОЗ, ця система працює неефективно: на листи чиновники реагують рідко, а на гарячу лінію складно додзвонитися. Вона залишиться у якості однієї із частин нового Офісу.
Якщо пацієнт розповість, що лікар поводиться неетично, у лікарні брудно чи немає ліків, Офіс порадить міністру направити туди перевірку. А якщо пацієнт постраждає від лікарської помилки чи побачить, що лікар бере хабар, то юристи Офісу допоможуть скласти заяву в поліцію. Такі випадки міністр контролюватиме особисто. В Офісі пацієнта буде секретаріат, чия функція — рекомендувати міністру рішення. Якщо проблему пацієнта так і не вирішать, тоді перевірятимуть співробітників Офісу.
Алгоритм зворотного звʼязку поки розробляють. Повідомляти пацієнтів будуть змістовно, а видавати їм відписки заборонять.
Офіс обіцяють представити до кінця вересня. Окремий бюджет на нього не виділятимуть — у будівлі МОЗ є вільне приміщення. Для запуску потрібно лише управлінське рішення міністра.
Джерело: thebabel.com.ua
Фото: racurs.ua