24 лютого пройде воркшоп про соцмережі для юристів
24 лютого Юридична лабораторія влаштує воркшоп, на якому допоможуть побудувати власну тактику виходу в паблік, змінити своє ставлення до процесу ведення соцмереж і робити це у задоволення.
Сьогодні мало бути просто професіоналом, важливо вміти розказати про це світу
Ведення соцмереж за останні роки бай дефолт стало вважатися вродженим скілом. Насправді ж мало кому вдається робити це легко, невимушено і якісно. Більшість — зависають від страху бути засудженими, розкритикованими або нецікавими. Тому знаходять 100500 причин, щоб цього уникнути, на кшталт:
- брак часу і натхнення
- відсутність фоток для контенту
- не вмію писати
- жахають думки про контент план
- відсутність знань, як себе позиціювати
Все це гальмує нас на шляху самовираження та кар’єрного розвитку.
24 лютого Юридична лабораторія влаштує воркшоп, на якому допоможуть побудувати власну тактику виходу в паблік, змінити своє ставлення до процесу ведення соцмереж і робити це у задоволення.
Хто проводить воркшоп?
Віка Папарига — комунікаторка Bot&Partners, авторка телеграм-каналу та курсу PR для юристів
Яна Собко — редакторка Lойер, авторка подкасту Lойер’s Secrets та каналу і курсу Legal Writing
Буде корисно, якщо ти:
- тільки починаєш виходити у паблік
- вже давно в соцмережах і у тебе брак ідей
- хочеш ще глибше поринути у розвиток власного бренду і формування репутації
- прагнеш зрозуміти фішки і лайфхаки соцмереж, які не видно оком звичайного користувача
Що розбиратимуть?
- Для чого вести соцмережі
- Імідж. Репутація. Бренд
- Як працюють прокачені соцмережі
- Створення контенту — де брати ідеї
- Як не треба робити (погані приклади)
- Як краще робити (хороші приклади)
- Алгоритми соцмереж і на що вони впливають
Коли?
24 лютого о 19.00
Скільки по часу?
2 години
Формат
Лекція + практичні завдання
Вартість
15$
Купити квиток можна у чатбота (або тицьни сюди ??bit.ly/34CUjAb).