2 мільйони фоловерів у TikTok: юрист, що співає під фонограму, став шалено популярним у мережі


Американський юрист і суперзірка TikTok Ентоні Барбуто — це остання юридична сенсація онлайн.

Згідно з інформацією на його сайті, Барбуто має репутацію «кваліфікованого і наполегливого адвоката», що володіє особливим досвідом в складних судових і колективних спорах.

Але для його 1,9 мільйона фоловерів на TikTok — популярному додатку для обміну відео, що налічує близько 500 мільйонів постійних користувачів, — Барбуто більш відомий тим, що знімає 15-секундні кліпи, на яких співає під фонограму та танцює під музику в своєму офісі.

Під ніком «@thelawyer» Барбуто ілюструє випробування і негаразди, з якими стикається під час юридичної практики, через пов’язані тексти пісень, юридичні реквізити і досить вражаючу акторську гру.

Переконайтесь самі:

У більшості відео він, одягнений в класичний костюм, перетворюється з адвоката на діджея.  З минулого року, коли адвокат приєднався до платформи TikTok, його відеокліпи вподобали більше 27,9 мільйонів разів. Його аккаунту також була присвоєна синя галочка — позначка, що означає верифікаціо особи чи бренду — і юрист отримав статус «Популярного творця» (Popular Creator) TikTok.

В інтерв’ю для Legal Cheek, Барбуто пояснює свою популярність почасти своїм «віком і професією», що відрізняє його від спільноти, як правило, більш молодих творців контенту TikTok.

Барбуто, партнер-засновник американської юридичної фірми Barbuto & Johansson, використовує TikTok в прагненні «надихнути молодих людей і змінити сприйняття юридичної практики, яка часто розглядається як професія розважливих і байдужих адвокатів».

Він також розповів, що отримує «незліченні повідомлення від шанувальників, які щодня діляться своїми цілями в юридичній кар’єрі і / або висловлюють, як я допомагав їм своїми відео тим чи іншим чином».

Оскільки ця соціальна мережа продовжує набирати обороти в сфері соціальних мереж, адвокат вважає, що «ми побачимо, що все більше юристів і професіоналів користуються багатьма перевагами, які пропонує TikTok». До тих пір він закликає всіх юристів зареєструватися і більш розумно використовувати свій час:

Якщо адвокати стурбовані тим, що TikTok займе дуже багато часу, вони повинні бути спокійними. Я запевняю, що підтримка каналу на Tik Tok займає невелику частину часу, яку багато адвокатів проводять на полі для гольфу.