Telegram-канал «Блог юриста»: секрети успіху від засновника
Про те, як створити та просунути юридичний Telegram-канал в Україні, скільки часу та зусиль на це потрібно, як добирати цікавий контент та про інші секрети успіху каналу «Блог юриста» – Lойер поспілкувався з його засновником – Володимиром Голубом.
Як прийшла ідея створити канал «Блог юриста»?
– Ідея створити саме телеграм-канал для юристів прийшла ще восени 2017 року. На той час не було аналогів в цій соціальній мережі, та і взагалі українськомовний сегмент телеграм-каналів тільки починав розвиватися. Коли я створив перший канал – 14 жовтня 2017 року – в топового українськомовного каналу було менше 10 000 підписників.
У лютому цього року був заснований Блог юриста – телеграм-канал як для юристів, так і для тих, хто бажає набути знання в сфері захисту своїх прав. Враховуючи набутий мною досвід ведення телеграм-каналів та їх піару – до квітня ми набрали понад 8000 підписників та на сьогоднішній день впевнено тримаємо оберти.
Чому саме Telegram-канал?
– По-перше, мені дуже подобається мессенджер. Я користуюся ним з 2016 року і на сьогоднішній день – це моя основна соціальна мережа. В телеграмі мені подобається формат споживання контенту, адже я сам підписаний на деякі телеграм-канали: дуже зручно, що ти читаєш тільки думку автора, немає коментарів до публікації та інших зайвих, на мою суб’єктивну думку, функцій як лайки і тому подібне. Круто, коли автор публікує пост на каналі, а тобі в телефон приходить повідомлення. А найголовніше – тут немає стрічки новин, якщо сьогодні я хочу вивчати англійську – я заходжу на тематичний канал і споживаю тільки той контент, за яким саме я і прийшов.
Скільки часу пішло на те, щоб на вас підписалась така кількість осіб (більше 14 тис)?
– Рахуйте самі – цей канал був створений 1 лютого цього року. Звичайно, така кількість підписників це не заслуга часу, що минув за цей період. Це дуже кропітка робота в якості піар-менеджера, яку мені довелося освоїти самому. Я переконаний, що набуті мною знання знадобляться мені в майбутньому.
Чи велика у вас команда?
– Наразі я і засновник каналу, і головний редактор, і піар менеджер. Допомагає мені і словом і ділом дуже близька для мене людина – мега професійний та талановитий програміст, з яким ми товаришуємо вже понад 10 років.
Основний леймотив каналу?
– У людей, які нас з вами оточують, мізерна правова обізнаність. Маю надію, що ми допомогли комусь зрозуміти механізм захисту своїх прав. Ми намагаємось вдосконалюватись кожного дня, робити якісний контент – тому, якщо хтось має бажання приєднатися до команди Блог юриста, ми з радістю поспілкуємось на цю тему.
Як ви добираєте контент? На що звертаєте увагу?
– Тут все дуже просто – я публікую лише те, що мені цікаво, або на що я тим чи іншим чином звернув увагу. Дуже багато інформації відфільтровується, навіть якщо це дуже хайпова новина. Однак якщо на мене вона не справила потрібного враження – вона ніколи не з’явиться на каналі.
Якої кількості підписників ви б хотіли досягнути?
– Наразі моя ціль – 30 000 підписників. Я розумію, що для такої молодої соціальної мережі, як Телеграм – це висока планка, особливо для каналу з вузькою тематикою, але ми впораємось.
За який період часу це можливо?
– Я планую досягти першої ланки, тобто 30 000 підписників – до осені.
Чи плануєте ще якість проекти?
– Ми хочемо змінити звичне уявлення про надання та отримання юридичних послуг. Наразі ми працюємо над проектом, метою якого є налагодження контакту між запитувачем та запитуваним. Дуже скоро ми розпочнемо бета тестування нашого творіння – тому приєднуйдесь до каналу, адже тільки там ви знайдете актуальні новини з цього питання.
На вашу думку, за Telegram-каналами майбутнє?
– Так, тому що тільки тут споживач має право вибору контенту.
______________________
Спілкувалася Ivanna Loy