МОН затвердило нові правила оцінювання в початкових класах
У Міністерстві освіти затвердили методичні рекомендації стосовно нового оцінювання учнів 1—4 класів.
Про це пише пресслужба МОН.
«Однією з ключових змін в оцінюванні є підхід до вираження оцінки. На заміну узагальненій бальній оцінці навчальних досягнень учнів з предмета/курсу запропоновано використовувати вербальну оцінку окремих результатів навчання учня/учениці з предмета вивчення, інтегрованого курсу, яка, окрім оцінювального судження про досягнення, може ще називати та рівень результату навчання», — йдеться в повідомленні.
Рекомендації передбачають, що учителі матимуть можливість ставити як вербальну оцінку (оціночне судження), так і рівневу (оцінювальне судження із зазначенням рівня результату).
Рівень результату планують позначити буквами:
- П — початковий;
- С — середній;
- Д — достатній;
- В — високий.
«Результати оцінювання особистісних надбань учнів у 1—4 класах рекомендовано виражати вербальною оцінкою, об’єктивних результатів навчання у 1—2 класах — вербальною оцінкою, у 3—4 класах — або вербальною, або рівневою оцінкою за вибором закладу», — підкреслили у МОН.
Також у МОН показали приблизні табелі учнів 1—4 класів. У 1—2 класі учителі мають лише вказати, які навички у дитини сформовані або ще формуються.
Предмети поділять на окремі галузі: мовно-літературна, математична, іноземна мова, природнича, технологічна, інформатична, мистецька, соціальна і здоров’язбережувальна, громадянська та історична, а також фізкультурна.
У 3—4 класі учителі зазначатимуть не лише формування навичок, але й рівень — від початкового до високого.
Джерело: mon.gov.ua, babel.ua
Фото: Pexels