24 лютого пройде воркшоп про соцмережі для юристів


24 лютого Юридична лабораторія влаштує воркшоп, на якому допоможуть побудувати власну тактику виходу в паблік, змінити своє ставлення до процесу ведення соцмереж і робити це у задоволення.

Сьогодні мало бути просто професіоналом, важливо вміти розказати про це світу

Ведення соцмереж за останні роки бай дефолт стало вважатися вродженим скілом. Насправді ж мало кому вдається робити це легко, невимушено і якісно. Більшість — зависають від страху бути засудженими, розкритикованими або нецікавими. Тому знаходять 100500 причин, щоб цього уникнути, на кшталт:

  • брак часу і натхнення
  • відсутність фоток для контенту
  • не вмію писати
  • жахають думки про контент план
  • відсутність знань, як себе позиціювати

Все це гальмує нас на шляху самовираження та кар’єрного розвитку.

24 лютого Юридична лабораторія влаштує воркшоп, на якому допоможуть побудувати власну тактику виходу в паблік, змінити своє ставлення до процесу ведення соцмереж і робити це у задоволення.

Хто проводить воркшоп?

Віка Папарига — комунікаторка Bot&Partners, авторка телеграм-каналу та курсу PR для юристів

Яна Собко — редакторка Lойер, авторка подкасту Lойер’s Secrets та каналу і курсу Legal Writing

Буде корисно, якщо ти:

  • тільки починаєш виходити у паблік
  • вже давно в соцмережах і у тебе брак ідей
  • хочеш ще глибше поринути у розвиток власного бренду і формування репутації
  • прагнеш зрозуміти фішки і лайфхаки соцмереж, які не видно оком звичайного користувача

Що розбиратимуть?

  • Для чого вести соцмережі
  • Імідж. Репутація. Бренд
  • Як працюють прокачені соцмережі
  • Створення контенту — де брати ідеї
  • Як не треба робити (погані приклади)
  • Як краще робити (хороші приклади)
  • Алгоритми соцмереж і на що вони впливають

Коли?

24 лютого о 19.00

Скільки по часу?

2 години

Формат

Лекція + практичні завдання

Вартість

15$

Купити квиток можна у чатбота (або тицьни сюди ??bit.ly/34CUjAb).