Юридичний маркетинг: 10 речей, які зроблять юридичний сайт привабливим для читачів


Юридичний сайт має чимало переваг, які одночасно можна назвати причинами створення його для вашої юридичної компанії: це і ваша візитна картка, і джерело приваблення нових клієнтів, можливість заявити про себе, показати свої здобутки та поділитись планами.

Ми вже розказували детальніше, для чого створювати сайт та як правильно його оформлювати. Якщо хочете привабити ще більше читачів, а отже і потенційних клієнтів, розповідаємо, як цього досягти:

  1. Цікавий контент

Цікаві матеріали та правильне їх структурування — перше, що приваблює читачів до вашого сайту. Це стосується всього: зручна навігація, корисний контент, використання чіткої структури, списків та цитат в оформленні матеріалів на вашому сайті.

Створювати корисне наповнення потрібно як в сфері, в якій спеціалізується ваша компанія, так і в суміжних областях. Таким чином ви будете присутні в інформаційному просторі, а отже ваш потенційний клієнт побачить вас, зрозуміє в якій галузі ви працюєте і чим можете бути йому корисним, і згадає про вас, коли йому потрібна буде та чи інша юридична послуга.

  1. Інфографіка

Людина запам’ятовує 80% побаченого і тільки 20% прочитаного, а кольорова візуалізація збільшує бажання подивитися матеріал на 70%. Інфографіка допомагає більш цікаво подати складний матеріал, розклавши його «по поличках», відповідно нею можна замінити цілу низку статей, в той же час привабити не меншу аудиторію. Крім того, нею більш охоче діляться в соціальних мережах, а також інфографіку можна поширювати навіть у паперовому вигляді на різноманітних заходах.

  1. Відеоматеріали та відеографіка

Відеоматеріали — це можливість для ваших читачів «познайомитись» з вами ближче. Розміщення відео дає їм можливість оцінити ваші особисті якості: впевненість, чіткий виклад матеріалу, ораторські здібності, в той же час дізнатись корисну та цікаву для них інформацію в більш доступному форматі.

Що стосується відеографіки, то найкраще її суть та переваги зрозуміти на прикладі: зокрема, відмінну відеографіку зробили юристи з адвокатського об’єднання «Юскутум», пояснивши нюанси законодавства про бенефіціарів.

  1. Кейси

Власне, цінність вашого сайту, а отже й юридичної компанії, не в тому, щоб розважати, а в тому, щоб давати поради, пояснювати складні випадки, показати, як ви працюєте. Так звані кейси — опис практичних прикладів з вашого досвіду — будуть тут як ніколи до речі. Кейси демонструють, як саме ви вирішуєте проблеми клієнта, а ще показують ваші вміння і досвід. Власне, за таким принципом вони і будуються: проблема — що було зроблено для її вирішення — який результат досягнутий.

  1. Вебінари

Це онлайн-трансляція заходу: семінару, виступи спікера, обговорення. Дуже добре підходить для тих, хто хоче дотягнутися до клієнтів, які перебувають на іншому боці планети.

  1. E-mail розсилка

Пошта — канал залучення аудиторії для сайту і нових клієнтів, відмінний спосіб комунікації та підтримки інтересу. Регулярна поштова розсилка з якісними і релевантними матеріалами не тільки допоможе нагадати про себе, а й дасть можливість підтримувати інтерес ваших читачів, покаже, що ви дбаєте про те, щоб передплатник отримував тільки найцікавішу і актуальну інформацію, і саме від вас.

В розсилку включайте матеріали з блогу, новини, звіти про заходи, інфографіки та інший контент — все те, що ви хочете, щоб клієнт знав.

  1. Сторінки в соціальних мережах

Якщо одним буде більш зручно отримувати усі новини одним файлом на свою електронну адресу, то інші надають перевагу тому, щоб скролити сторінку в соціальних мережах, вибірково проглядаючи цікаві їм матеріали. Сторінки вашого сайту в соціальних мережах також допоможуть легко поширювати інформацію та залучати нових читачів.

  1. Блог

Блог — ваш спосіб спілкування з клієнтами, в тому числі і потенційними. Блог і сайт — це по суті частина і ціле, тобто ви можете вести окремий блог, якщо ви практикуєте самостійно, проте якщо у вас юридична компанія, наприклад, кожен із юристів може писати в блог, тобто в один із розділів сайту, корисний для читача матеріал.

Мало хто буде читати написане на головній сторінці сайту: там зазвичай мало дійсно цікавої інформації. А блог, який містить більше якісного матеріалу — привід затриматися на сайті і прийти сюди знову. Коли у потенційного клієнта виникає проблема, він вже знає, що її рішення можна знайти у вашому блозі.

  1. «Біла книга»

Це вид контенту, який зазвичай оформляється у вигляді буклету в форматі pdf. «White paper» або «біла книга» містить корисну розгорнуту для читача інформацію і точно описує, як саме ви можете вирішити його проблему. Тема може бути будь-якою, і це залежить від того, хто ваш клієнт і які у нього проблеми. Найкраще такий метод маркетингу працює, коли ваша компанія тільки починає розвиватись: біла книга дозволяє познайомити потенційних клієнтів з методами вашої роботи, показати свою цінність, а також використовувати її можна тоді, коли ви вводите нову послугу або сферу діяльності, щоб детально про неї розповісти.

Не забувайте включити в «white paper» кейси, адже саме за практичність читачі їх і цінують.

  1. Власна колонка в ЗМІ

Зважаючи на те, що у ЗМІ інша природа: якщо ви присутні в інформаційному просторі періодично, то вони роблять це регулярно, відповідно кількість їх читачів значно вища. Щоб заявити про себе та свою компанію, потрібно поділитись досвідом, а практично усі ЗМІ із задоволенням публікують експертні думки. Колонка вашого CEO, іншого топ-менеджера або фахівця в якійсь галузі — відмінний спосіб продемонструвати компетенцію компанії величезній аудиторії.

За матеріалами: Top Lead