Змінено порядок надання доступу адвокатам до реєстру речових прав
22 червня набула чинності постанова Кабміну № 484, якою з-поміж іншого викладено у новій редакції Порядок доступу до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Про це повідомляє «Українське право».
Новий порядок визначає процедуру надання (припинення) доступу посадовим особам державних органів, органів місцевого самоврядування чи інших визначених законом особам, адвокатам та нотаріусам до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку із здійсненням ними повноважень, визначених законом, та процедуру отримання інформації з Державного реєстру прав.
Доступ користувачів до Державного реєстру прав надається (припиняється) на підставі договору, укладеного з технічним адміністратором Реєстру.
Технічний адміністратор Державного реєстру прав укладає договір у разі, коли користувачем є:
- посадова особа державного органу, органу місцевого самоврядування, — з відповідним органом, у якому працює такий користувач;
- державний нотаріус, — з державною нотаріальною конторою, в якій працює такий користувач;
- адвокат, приватний виконавець, — з таким користувачем;
- приватний нотаріус, його помічник, — з відповідним приватним нотаріусом;
- член Громадської ради доброчесності, — з таким користувачем.
Доступ користувача до Державного реєстру прав на підставі договору здійснюється виключно за умови використання таким користувачем кваліфікованого електронного підпису. Для створення кваліфікованого електронного підпису використовуються виключно засоби кваліфікованого електронного підпису, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання.
Надання інформації з Державного реєстру прав в електронній формі з безпосереднім доступом до Реєстру забезпечується за допомогою програмних засобів його ведення шляхом здійснення користувачем пошуку відомостей Державного реєстру прав, завантаження та перегляду в електронній формі для їх подальшого використання, зокрема друку.
Формування інформації з Державного реєстру прав в електронній формі здійснюється автоматично програмними засобами ведення Реєстру залежно від зазначених користувачем параметрів пошуку.
Для отримання інформації з Державного реєстру прав користувач також обов’язково зазначає підставу її отримання (відповідні норми закону та реквізити справи (провадження), реквізити договору про надання правової допомоги тощо).
Інформація з Державного реєстру прав надається незалежно від місцезнаходження нерухомого майна.