Японські бізнесмени стали частіше цікавитися макіяжем через пандемію
З початку пандемії коронавірусу японські бізнесмени віком від 40 до 60 років почали частіше цікавитися макіяжем.
А все через бажання мати гарний вигляд під час онлайн-конференцій.
Про це пише CNBC.
Так, велика японська компанія з догляду за собою Shiseido повідомила, що від початку пандемії значно зросли продажі однієї з її ліній чоловічої косметики.
У компанії пояснили, що через необхідність працювати з дому чоловіки тепер часто бачать себе під час онлайн-зустрічей, і тому вирішують, що хочуть над собою працювати.
Власник косметичного салону та перукарні для чоловіків Такумі Тедзука розповідає, що з початку пандемії його клієнтська база значно розширилася.
«Раніше більшість наших клієнтів були чоловіками віком до 30 років, але завдяки віддаленій роботі у нас тепер з’явилося більше бізнесменів», — зазначив Тедзука.
Він також вважає, що така тенденція пов’язана з тим, що бізнесмени, які працюють із дому, тепер частіше бачать свої обличчя під час онлайн-зустрічей.
Джерело: cnbc.com, hromadske.ua