Як змінити електронну пошту при е-декларуванні
Національне агентство продовжує надавати відповіді на найбільш поширені запитання технічного характеру, які виникають у суб’єктів декларування під час роботи з Реєстром декларацій.
Тут зібранні питання, які виникають у зв’язку з необхідністю змінити електронну поштову скриньку (втрата доступу, пароля, блокування, інше).
Для зміни електронної поштової скриньки у персональному кабінеті суб’єкта декларування в Реєстрі необхідно:
- авторизуватися в Реєстрі декларацій за допомогою власного кваліфікованого електронного підпису (КЕП), перейти у вкладку «Мій профіль», натиснути кнопку «Змінити контактні дані», у полі «Новий E-mail» вказати нову поштову скриньку та натиснути кнопку «Змінити E-mail»;
- після надходження на нову поштову скриньку листа «Зміна E-mail ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ» перейти за вказаним посиланням, повторно здійснити вхід у Ваш персональний кабінет та перевірити вкладку «Мій профіль».
Зверніть увагу, що у полі «E-mail» повинна бути зазначена вже змінена електронна поштова скринька.
Для зміни електронної поштової скриньки у персональному кабінеті суб’єкта декларування в Реєстрі не потрібно отримувати новий КЕП.
Більше роз’яснень можна знайти на офіційному вебсайті НАЗК у розділі «Рекомендації при роботі з ЄДРД»
Джерело: court.gov.ua
Фото: decentralization.gov.ua