Як комунікувати через соціальні мережі у період карантину?


Дар`я Сидорчук

Smm-менеджерка 


Smm-менеджерка Асоціації правників України розповіла про взаємодію з юристами, представниками влади та іншими категоріями осіб у період карантину через соціальні медіа.

Життя летить швидше за нас і, щоб встигати за ним хоча б трішки, ми регулярно перевіряємо наші соціальні мережі, читаємо новини, дивимося відео на YouTube. Вже давно всі зрозуміли: якщо не опублікував фотографію з конференції, то ти на ній і не був. 

Асоціація правників України – це організація, яка працює для правників. Ми виходимо з тієї позиції, що потрібно більше віддавати, ніж отримувати. І, якщо говорити про карантин і нашу комунікацію з юристами, 17 березня ми чітко визначили стратегію на період ізоляції. Завдання АПУ – бути максимально корисними для нашої аудиторії, створювати те, що зможе хоча б частково компенсувати  відсутність офлайнових заходів, де правники звикли отримувати знання та обмінюватися досвідом.

Але звичайно, створити новий проєкт – це одна частина роботи, але як донести всю інформацію для тих, кому вона дійсно потрібна? Однозначно за допомогою соцмереж. Зараз Асоціація представлена в Facebook, Telegram, Linkedin, YouTube та Instagram.

Які ж секрети успіху онлайн комунікації Асоціації?

Як і кожна організація, ми періодично переглядаємо наші пріоритети щодо формування контенту, змінюємо їх, враховуючи інтереси та потреби читачів. Працюючи над планом комунікації у соціальних мережах, ми виходимо з такого:

  • Якщо правнику важливо отримувати лише найголовнішу інформацію, наприклад анонси ексклюзивних подій, ключові новини, чи експертні поради, то швидше за все він підпишеться на наш Telegram-канал.
  • Якщо ж хочеться бачити повну картину, знати про всі новини в законодавстві, бути активним учасником змін, то варто підписатися на Facebook-сторінку та навіть позначити її в пріоритеті показів. 
  • А якщо потрібні знання, знання і ще раз знання, а часу на участь в заходах не завжди вистачає, то YouTube-канал до ваших послуг.

І сьогодні, 1 червня, ми впевнено можемо говорити, що наш план на період карантину був правильним. Кількість користувачів якісно зросла, що підтверджує користь діяльності АПУ для вас. 

Які зміни відбулися?

І якщо вже бути дуже відвертим, за час карантину загальне охоплення наших публікацій на сторінці в Facebook становить 1 233 917. Це, звичайно, не унікальна кількість користувачів, однак, у порівнянні з минулими періодами, дана цифра дорівнює загальному охопленню всіх публікацій АПУ за 2018 рік, та є майже половиною охоплення публікацій за 2019 рік.

Підсумовуючи, хочу надати кілька порад для правильної побудови комунікації в соціальних мережах:

  1. Складайте контент-план наперед, наприклад на тиждень, якщо у вас багато публікацій. Якщо мало – можна на місяць відразу планувати.
  2. Підбираючи контент, думайте насамперед про користь для читача.
  3. Формуйте ваш експертний бренд, щоб розвивати довіру.
  4. Розробіть брендбук для соціальних мереж, адже ваша сторінка – ваша візитівка.
  5. Пам`ятайте про якісний креатив, який має привернути увагу в першу секунду ознайомлення із публікацією.
  6. Аналізуйте власні рекламні кампанії та використовуйте інструменти, які вже давали успішний результат.
  7. Будуйте комунікацію щиро і любіть  те, що робите.

Бажаю всім віднайти своє місце в увазі користувачів соціальних мережах і отримувати багато лайкусіків ?

__________

Редакція може не поділяти думки авторів у розділі «блоги».