Як комунікувати через соціальні мережі у період карантину?
Smm-менеджерка Асоціації правників України розповіла про взаємодію з юристами, представниками влади та іншими категоріями осіб у період карантину через соціальні медіа.
Життя летить швидше за нас і, щоб встигати за ним хоча б трішки, ми регулярно перевіряємо наші соціальні мережі, читаємо новини, дивимося відео на YouTube. Вже давно всі зрозуміли: якщо не опублікував фотографію з конференції, то ти на ній і не був.
Асоціація правників України – це організація, яка працює для правників. Ми виходимо з тієї позиції, що потрібно більше віддавати, ніж отримувати. І, якщо говорити про карантин і нашу комунікацію з юристами, 17 березня ми чітко визначили стратегію на період ізоляції. Завдання АПУ – бути максимально корисними для нашої аудиторії, створювати те, що зможе хоча б частково компенсувати відсутність офлайнових заходів, де правники звикли отримувати знання та обмінюватися досвідом.
Але звичайно, створити новий проєкт – це одна частина роботи, але як донести всю інформацію для тих, кому вона дійсно потрібна? Однозначно за допомогою соцмереж. Зараз Асоціація представлена в Facebook, Telegram, Linkedin, YouTube та Instagram.
Які ж секрети успіху онлайн комунікації Асоціації?
Як і кожна організація, ми періодично переглядаємо наші пріоритети щодо формування контенту, змінюємо їх, враховуючи інтереси та потреби читачів. Працюючи над планом комунікації у соціальних мережах, ми виходимо з такого:
- Якщо правнику важливо отримувати лише найголовнішу інформацію, наприклад анонси ексклюзивних подій, ключові новини, чи експертні поради, то швидше за все він підпишеться на наш Telegram-канал.
- Якщо ж хочеться бачити повну картину, знати про всі новини в законодавстві, бути активним учасником змін, то варто підписатися на Facebook-сторінку та навіть позначити її в пріоритеті показів.
- А якщо потрібні знання, знання і ще раз знання, а часу на участь в заходах не завжди вистачає, то YouTube-канал до ваших послуг.
І сьогодні, 1 червня, ми впевнено можемо говорити, що наш план на період карантину був правильним. Кількість користувачів якісно зросла, що підтверджує користь діяльності АПУ для вас.
Які зміни відбулися?
І якщо вже бути дуже відвертим, за час карантину загальне охоплення наших публікацій на сторінці в Facebook становить 1 233 917. Це, звичайно, не унікальна кількість користувачів, однак, у порівнянні з минулими періодами, дана цифра дорівнює загальному охопленню всіх публікацій АПУ за 2018 рік, та є майже половиною охоплення публікацій за 2019 рік.
Підсумовуючи, хочу надати кілька порад для правильної побудови комунікації в соціальних мережах:
- Складайте контент-план наперед, наприклад на тиждень, якщо у вас багато публікацій. Якщо мало – можна на місяць відразу планувати.
- Підбираючи контент, думайте насамперед про користь для читача.
- Формуйте ваш експертний бренд, щоб розвивати довіру.
- Розробіть брендбук для соціальних мереж, адже ваша сторінка – ваша візитівка.
- Пам`ятайте про якісний креатив, який має привернути увагу в першу секунду ознайомлення із публікацією.
- Аналізуйте власні рекламні кампанії та використовуйте інструменти, які вже давали успішний результат.
- Будуйте комунікацію щиро і любіть те, що робите.
Бажаю всім віднайти своє місце в увазі користувачів соціальних мережах і отримувати багато лайкусіків ?
__________
Редакція може не поділяти думки авторів у розділі «блоги».