В столиці запрацювала перша мультимедійна кабіна з безплатною юридичною допомогою


У Святошинському районі міста Києва відкрили першу у столиці мультимедійну кабіну для безкоштовних юридичних відеоконсультацій.

Згодом такі «розумні» кабіни запрацюють у кожному із районів Києва.

Столична влада напрацювала механізм, який дасть змогу кожному киянину якісно та доступно отримати консультацію з юридичних питань.

Про це повідомляє журналістка «Вечірнього Києва» з місця презентації.

У Святошинському районі відкрили першу у столиці мультимедійну кабіну для безкоштовних юридичних відеоконсультацій. Фото: Даша Гришина

Кабіну встановили у приміщенні Святошинської РДА на проспекті Перемоги, 97.

У кабіні розміщено тачскрин монітор для аудіо/відео зв’язку з юрисконсультом та камера-сканер для сканування документів.

Консультації надаватимуть фахівці-юристи Контактного центру міста Києва, які працюють за номером 15-51.

«Отримати юридичну консультацію у такій кабіні набагато ефективніше, ніж телефоном до служби 15-51, бо ж є прямий контакт.

Оператор має можливість побачити документ, з яким ви звертаєтесь по допомогу та вже відштовхуючись від цього надати більш кваліфіковану й розгорнуту відповідь.

Мало того — кожен запис можна прослухати або ж зберегти для детального вивчення», — коментує керівник апарату КМДА Дмитро Загуменний.

За допомогою однієї такої кабіни впродовж дня можна проконсультувати в середньому мінімум 25 людей. Прийом відбувається у порядку живої черги.

У майбутньому столична влада планує запустити електронну чергу — для зручності відвідувачів та економії їхнього часу.

Кабіни працюють за графіком роботи Святошинської районної адміністрації — з понеділка по п’ятницю від 8:00 до 17:00.

Як розповів перший заступник директора комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва 1551» Олексій Шкурдода, всім операторам контактного центру встановили систему «віддалені робочі місця».

«Це дозволяє робітнику повноцінно працювати з дому, для цього треба лише одягнути гарнітуру і авторизуватись в системі. Тому відповідь на запитання чи готові ми до дистанційної роботи: так ми готові і маємо в цьому досвід», — резюмує Олексій Шкурдода.

У кожній кабінці розміщена чітка інструкція — у ній вказано номер телефону технічної підтримки на випадок будь-яких несправностей.

Як прогнозують в столичній мерії, робота таких кабін для консультацій буде оптимальним варіантом для киян, що потребують юридичної допомоги.

«Раніше ми мали трохи іншу практику: в нас була велика кількість юристів, які щоденно ходили по районах та структурних підрозділах і надавали юридичну консультацію. Але це досить несистемна робота, тому вирішили змінити підхід», — відзначає керівник апарату КМДА.

До слова, такий досвід запозичили за кордоном, а у майбутньому також планують надавати юридичну допомогу іноземцям.

У місті запевнили, що з метою безпеки кабіну регулярно дезінфікуватимуть.

Джерело: vechirniy.kyiv.ua