В столиці запрацювала перша мультимедійна кабіна з безплатною юридичною допомогою
У Святошинському районі міста Києва відкрили першу у столиці мультимедійну кабіну для безкоштовних юридичних відеоконсультацій.
Згодом такі «розумні» кабіни запрацюють у кожному із районів Києва.
Столична влада напрацювала механізм, який дасть змогу кожному киянину якісно та доступно отримати консультацію з юридичних питань.
Про це повідомляє журналістка «Вечірнього Києва» з місця презентації.
Кабіну встановили у приміщенні Святошинської РДА на проспекті Перемоги, 97.
У кабіні розміщено тачскрин монітор для аудіо/відео зв’язку з юрисконсультом та камера-сканер для сканування документів.
Консультації надаватимуть фахівці-юристи Контактного центру міста Києва, які працюють за номером 15-51.
«Отримати юридичну консультацію у такій кабіні набагато ефективніше, ніж телефоном до служби 15-51, бо ж є прямий контакт.
Оператор має можливість побачити документ, з яким ви звертаєтесь по допомогу та вже відштовхуючись від цього надати більш кваліфіковану й розгорнуту відповідь.
Мало того — кожен запис можна прослухати або ж зберегти для детального вивчення», — коментує керівник апарату КМДА Дмитро Загуменний.
За допомогою однієї такої кабіни впродовж дня можна проконсультувати в середньому мінімум 25 людей. Прийом відбувається у порядку живої черги.
У майбутньому столична влада планує запустити електронну чергу — для зручності відвідувачів та економії їхнього часу.
Кабіни працюють за графіком роботи Святошинської районної адміністрації — з понеділка по п’ятницю від 8:00 до 17:00.
Як розповів перший заступник директора комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва 1551» Олексій Шкурдода, всім операторам контактного центру встановили систему «віддалені робочі місця».
«Це дозволяє робітнику повноцінно працювати з дому, для цього треба лише одягнути гарнітуру і авторизуватись в системі. Тому відповідь на запитання чи готові ми до дистанційної роботи: так ми готові і маємо в цьому досвід», — резюмує Олексій Шкурдода.
У кожній кабінці розміщена чітка інструкція — у ній вказано номер телефону технічної підтримки на випадок будь-яких несправностей.
Як прогнозують в столичній мерії, робота таких кабін для консультацій буде оптимальним варіантом для киян, що потребують юридичної допомоги.
«Раніше ми мали трохи іншу практику: в нас була велика кількість юристів, які щоденно ходили по районах та структурних підрозділах і надавали юридичну консультацію. Але це досить несистемна робота, тому вирішили змінити підхід», — відзначає керівник апарату КМДА.
До слова, такий досвід запозичили за кордоном, а у майбутньому також планують надавати юридичну допомогу іноземцям.
У місті запевнили, що з метою безпеки кабіну регулярно дезінфікуватимуть.
Джерело: vechirniy.kyiv.ua