В Норвегії блогерів зобов’язали повідомляти про «відфотошоплені» фото в рекламі
Норвезьке міністерство у справах дітей та сім’ї внесло до законодавства нову норму, яка зобов’язує рекламодавців, блогерів та інфлуенсерів повідомляти про редагованих фото в рекламі.
Про це повідомляє DailyMail та ряд інших ЗМІ.
Ця норма стосується фото людського тіла, його форми та шкіри. Якщо фото якимось чином обробляли перед публікацією, його потрібно відзначати. Це стосується тільки рекламних матеріалів. Як саме повинні маркуватися такі матеріали — вирішить уряд.
«Рекламодавець і особа, яка відповідає за дизайн реклами, повинні упевнитися, що рекламна публікація, де розмір, форма або зовнішній вигляд шкіри якимось чином заретушовані, повинна бути позначена», — йдеться в поправці до законодавства про рекламу.
Це стосується як самих рекламодавців, так й інфлуенсерів у соціальних мережах, якщо ті публікують проплачений пост.
Уряд прийняв таке рішення, щоб обмежити вплив нереалістичних стандартів зовнішності та ідеалізованої вроди в рекламі.
Фото: Pexels