В Британії запустили смішну кампанію для покращення ментального здоров’я молоді


Кампанія розроблена у партнерстві з провідними дослідниками та благодійними організаціями з питань психічного здоров’я та включає серію короткометражних фільмів, спрямованих на ментальне благополуччя молоді у віці 17–24 років.

Вона носить назву What’s Up With Everyone, тобто «Що з усіма?», і не лише показує проблеми, а й намагається допомогти їх вирішити.

Короткометражні анімації розповідають про п’ятьох персонажів, кожен з яких має особисту проблему, пов’язану з самотністю, перфекціонізмом, конкуренцією, незалежністю та соціальними мережами. Саме ці проблеми вважають одними з найпоширеніших серед тих, що негативно впливають на молодь. Згідно з дослідженнями, з моменту початку пандемії, стан психічного здоров’я двох третіх молодих людей значно погіршився, тож такі ініціативи як ніколи на часі.

Ніл Паймер, креативний директор Aardman, студії, що створила короткометражки, розповідає: «Анімації What’s Up With Everyone довго були в розробці, і ми дуже задоволені, що нарешті вони доступні для перегляду молодим людям. Особливо зважаючи на те, що психічне благополуччя серед молодих людей зараз важливе, як ніколи раніше».

Ініціатива включає інтегровані PR, соціальну та цифрову рекламні кампанії, стратегічно розподілену на багатьох платформах, включаючи TikTok, Instagram, Facebook, Twitter та YouTube. Поглянути на всі матеріали кампанії можна за посиланням.

Джерело: whatsupwitheveryone.com, platfor.ma