У Великобританії оштрафували компанію за набридання понад пів мільйону людей, які відмовилися від дзвінків
Британський Офіс уповноваженого з питань інформації (ICO) оштрафував компанію з шотландського міста Глазго на 150 тисяч фунтів стерлінгів.
На неї надійшло понад п’ятсот скарг на «набридливі дзвінки».
Про це повідомила пресслужба ICO.
Як показало розслідування регулятора, протягом серпня 2019-го — березня 2020 року DialADeal Scotland здійснила понад пів мільйона дзвінків людям із бази даних номерів, власники яких відмовилися від дзвінків із комерційними пропозиціями.
На дії компанії з Глазго до Офісу уповноваженого з питань інформації надійшли понад 500 скарг — там кажуть, що це один із найвищих показників.
Зі скарг випливає, що DialADeal телефонувала з прихованих номерів і використовувала вигадані імена, що є незаконним.
Так, в одній зі скарг стверджується, що працівниця DialADeal під час дзвінка представилася працівником уряду; в іншій — що оператор мав персональні дані скаржника, зокрема адресу проживання.
До того ж у своїх дзвінках працівники DialADeal пропонувала людям фальшиві послуги — наприклад, заміну бойлерів чи вікон або утеплення квартири в межах несправжньої схеми з економії енергії.
Понад те, DialADeal намагалася уникнути відповідальності, подавши заявку на вихід із реєстру юридичних осіб.
Через порушення закону компанію оштрафували на 150 тисяч фунтів стерлінгів, а також зобов’язали припинити незаконні дзвінки з комерційними пропозиціями.
Джерело: hromadske.ua
Фото: Pexels