У Острозькій академії обговорили “Дизайн мислення”
28 травня, у Острозькій академії відбувався вебінар на тему “Дизайн мислення”.
Студенти описали, які враження та знання вони отримали від почутої теми.
Емпатія, визначення проблеми, генерація ідей, прототипування, тестування – це не просто етапи, які відповідають уявленню про дизайн мислення, – це “ключі” вебінару, кожен із яких ми детально обговорили.
Почали з Четвертої промислової революції і закінчили порадами, що вартісне можна почитати. До речі, спікерка Дар’я Кушнір особисто радила книжку ” Творча впевненість”.
Ми зрозуміли одразу, що дизайн мислення – це не те, що придумали і використовують лише юристи. Але без такого орієнтованого на людину підходу «проникнутися» проблемою і знайти її вирішення буде складніше.
Спілкувалися ми віртуально, але екран монітора не перешкодив ні контакту, ані насиченості розмови. Ми зі спікерами трималися на одній хвилі, жартували і не відчувалося, що між Одесою і Острогом така величезна відстань. (PS: 588 км)
Після вебінару ми залишилися, щоб підсумувати сказане, поділилися своїм досвідом з подібних заходів. Для себе винесли декілька висновків:
- ДМ є серед компаній, які продукують інновації.
- Після впровадження інноваційних рішень компанія може не мати прямої користі, але це може позитивно вплинути на імідж.
- ДМ – це розуміння потреб. А розуміння потреб – це трійка м’яких навичок.
- ДМ – це нормальна практика для іноземних університетів. (Стендфортський університет, зокрема)
Дуже дякуємо спікерам, які “закидали” нас відео, ідеями і прикладами.
Павло Русев – співзасновник Pinky Solutions, а також Дар’я Кушнір – менеджерка Impact Hub Odesa.
Вони гуру у своїй діяльності, тому на вебінарі ми вирішили не зупинятися, і вже з нетерпінням чекаємо на живу зустріч і плануємо воркшоп.