Суд ЄС визнав “три смужки” Adidas недійсною торговою маркою
Суд ЄС ухвалив, що торгова марка відомого німецького виробника спортивних товарів Adidas, що складається з трьох паралельних смуг, недійсна.
Про це повідомляє «Європейська правда» з посиланням на пресреліз Суду ЄС.
Суд ЄС підтвердив недійсність торгової марки Adidas, яка складається з трьох паралельних смуг, нанесених в будь-якому напрямку. Adidas не довів, що ця марка набула на всій території ЄС відмітного характеру, — йдеться у релізі.
Таким чином суд підтримав рішення Відомства з інтелектуальної власності ЄС (EUIPO) від 2016 року, яким воно анулювало своє попереднє рішення схвалення марки знака на тій підставі, що вона була позбавлена якого-небудь відмітного характеру.
EUIPO скасувала своє рішення після заяви бельгійської компанії Shoe Branding, яка хотіла наносити на свою продукцію дві паралельні смужки. Adidas виступив проти цього через схожість з символікою його товарів.
Німецька компанія все ще може подати апеляцію у Суд ЄС.
Фото: Pixabay