Соцмережі для юристів: як варто і не варто використовувати


Соцмережі для представників юриспруденції не лише засіб для комунікації, а й найсильніший каталізатор у побудові особистого юридичного бренду. Пояснюємо, як користуватися ними собі та власній фірмі на благо.  

Ніхто не заперечить, що сьогодні соціальні мережі стали невіддільною частиною нашої культури, і все більше людей проводять в них свій час. Це місце, куди ми вирушаємо, щоб привітати наших друзів з підвищенням на роботі та поділитися своїм побоюваннями через нову вірусну загрозу.

Це також місце, де більшість юристів рекламують власні послуги й стають ближчими  до своєї аудиторії.

Та кожен бачить соціальні мережі як двосторонній меч: потенційно корисні як інструменти маркетингу і настільки ж шкідливі.

Чи повинні юристи використовувати новітні засоби комунікацій?

Безумовно, юристи повинні використовувати соціальні мережі це скоріше вимога нашого часу, а не власні бажання. 

Ваші клієнти проводять тривалий час у соціальних мережах. Наразі близько 3,8 мільярда осіб користуються ними. Ці люди витрачають в середньому 2 години і 24 хвилини на спілкування кожного дня.

Крім того, близько 54% користувачів використовують їх для дослідження ринку послуг. Перш ніж потенційний клієнт вирішить зв’язатися з вами, він перегляне ваші соціальні мережі.

Ба більше, 71% споживачів, що мають позитивний досвід ведення бізнесу в інтернет сфері, порекомендують цей бізнес своїм друзям і родині. Класика реклами з вуст в уста.

Ці статистичні дані несуть лиш один меседж: якщо вас немає в соціальних мережах — для більшості вас не існує. Прийшов час піднятися на борт.

Як не потрібно використовувати соціальні медіа

Один з найважливіших уроків полягає в тому, як не використовувати соціальні мережі будучи юристом. Ви повинні дотримуватися своєрідних правил гігієни соціальних мереж, щоб використовувати всі переваги та не заплямовувати свою репутацію. 

Ось деякі речі, які ви не повинні робити.

  • Бути підробкою. Для ефективної комунікації вам необхідно бути унікальним. Немає потреби видавати себе за того, ким ви не є. Будь чесні з самим собою.
  • Годувати тролів. Ви можете отримувати коментарі від людей, які просто творять проблеми. У світі соціальних мереж їх називають тролями, і краще їх ігнорувати. Їх завдання провокувати. Ваше – не реагувати. Тоді не будете дарма воювати в Інтернеті. Якщо вам потрібно поговорити, робіть це за лаштунками і ввічливо.
  • Намагатися бути присутнім на кожній платформі соціальних мереж. Це надійний спосіб перевантажити себе. Вам не потрібна присутність на кожній інтернет-платформі. Виберіть ті мережі, які використовують ваші потенційні клієнти. Як новачок, можна починати з одного каналу і нарощувати його з часом.
  • Використовувати соціальні мережі як рекламний щит. Ваші облікові записи в соціальних мережах не повинні перетворюватися на рекламний білборд. Замість цього використовуйте свої платформи, щоб комунікувати з вашою аудиторією. Відповідайте на їхні запитання і розвіюйте  страхи.
  • Виходити на зв’язок час від часу. Соціальні медіа — це не гра раз на місяць. Ви повинні бути послідовні, щоб зацікавлювати. Якщо ви цього не можете, розгляньте можливість передачі своїх соціальних мереж агентству або підряднику, який зможе допомогти.

Ваш особистий обліковий запис повинен бути загальнодоступним?

Відповідь, як і в законі, — це все відносно. Якщо особистий акаунт відображає ваш бренд, то так. Якщо ви лице вашої юридичної фірми, поділіться ним. У будь-якому випадку, люди будуть гуглити вас замість вашої фірми.

Як юристам просувати свою фірму за допомогою соціальних мереж

Соціальні мережі для юристів мають багато переваг. Наприклад, ведучи  соціальні мережі, ви можете:

  •   Позиціонувати себе як експерта
  •   Зв’язуватися з потенційними клієнтами
  •   Розширювати соціальні можливості
  •   Бути модними і сучасними для цілого ряду поколінь

Щоб скористатися цими перевагами, необхідно зробити декілька кроків для належного просування юридичної фірми таким чином, щоб вона залишалася вірною вашому бренду і максимально ефективно використовувала медійну платформу.

1. Дослідіть свого цільового клієнта

Як і у випадку з будь-якою маркетинговою ініціативою, ви повинні почати використовувати соціальні мережі, орієнтуючись на цільового клієнта. Розміщення контенту лиш заради публікації не працюватиме. Ваш контент повинен резонувати з вашою аудиторією. Витратьте час, щоб дізнатися її: зробіть своє дослідження і створіть унікальний медіа план.

Якщо ви вперше використовуєте соціальні мережі як юрист, почніть з одного або двох соціальних акаунтів, які ваша аудиторія використовує найчастіше.

Потім досліджуйте свого цільового клієнта у цих мережах. Подивіться на інші професійні фірми і компанії, щоб побачити, як вони залучають свою аудиторію. Зверніть увагу на те, що публікують ці фірми і їх працівники. Які повідомлення отримують найбільшу взаємодію (лайки, публікації, коментарі) від вашого потенційного клієнта? 

2. Позиціюйте себе як експерта

Соціальні мережі полегшують позиціонування себе в якості експерта. Те, що вас вважають майстром у своїй ніші, створює довіру між вами й вашими клієнтами. Коли клієнти можуть довіряти вам, вони частіше звертаються до вас. 

До прикладу, посилайтеся на авторитетні ресурси, які приносять користь вашій аудиторії. Коментуйте юридичні пости у власному блозі. Коли клієнти ставлять запитання стосовно ваших тверджень, відповідайте на них. Йдеться про демонстрацію того, що ви знаєте, і вашу прихильність ділитися цим з іншими. 

3. Взаємодійте зі своєю аудиторією

Взаємодія є однією з основних причин, чому люди використовують соціальні мережі. Недостатньо лиш мати обліковий запис — ви повинні активно взаємодіяти зі своєю аудиторією. Відповідайте на їхні запитання, подякуйте їм за відгуки і поділіться своїми успіхами (звичайно, в рамках привілеїв клієнт-адвокат).

Пам’ятайте, що коли ви спілкуєтеся, робіть це з повагою і таким чином, щоб це мало сенс. 

4. Приєднуйтесь до груп у соціальних мережах

Люди часто використовують соцмережі для пошуку рекомендацій, прилеглих підприємств і місцевих служб всередині груп, розташованих на різних платформах. Приєднайтесь до цих груп, щоб переконатися, що ваша юридична фірма з’явиться у запропонованих.

Наприклад, приєднаєтеся до груп Facebook для вашого конкретного місця розташування або області практики.

5. Розглянемо платну рекламу в соціальних мережах

Платформи соціальних мереж, такі як Facebook, Instagram і LinkedIn, пропонують платні рекламні можливості для бізнесу. Як і в випадку реклами Google PPC, ви можете оплатити показ рекламної кампанії своїм цільовим клієнтам, які використовують соціальну платформу. Ви зможете зорієнтувати свої оголошення на дуже специфічні аудиторії, що ідеально підходить для юристів в унікальних нішах.

6. Розпишіть вашу систему і політику в соціальних мережах

Після того, як ви вирішите, які платформи ви збираєтеся використовувати, тип контенту, який ви збираєтеся публікувати, і методи, які ви будете використовувати для просування своєї фірми, є ще кілька речей, які слід розглянути. 

До прикладу:  

  • Хто буде нести відповідальність за розміщення контенту?      
  • Хто буде відповідати за реагування на контент?
  • Коли ви відправите?
  • Як ви будете боротися з агресивними повідомленнями або негативною реакцією?

7. Використовуйте найкраще

Існують сотні соціальних мереж. Однак, є лише кілька обраних, які найкраще підходять для юристів, які прагнуть розвивати свої фірми. Серед них ми б радили Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, Twitter.

Обирайте те, що підходить саме вам.

Хочете отримати доступ до потенційних клієнтів? Соціалізуйтеся.

Якщо ви хочете продемонструвати свої юридичні послуги більшій кількості клієнтів –прийшов час соціалізуватися. Як правники, зрозуміло, що ми сумніваємося в соціальних мережах. Спочатку це може здатися трохи приголомшуючим. Але, витративши небагато часу і зосередившись на одній платформі, ви можете використовувати соціальні мережі в інтересах своєї фірми.

Адаптований переклад: Назарій Стах

Джерело: Lawyerist

Фото: pexels