Сайт юридичної фірми: налаштування контенту та залучення потенційних клієнтів


Якщо вміст сайту вашої юридичної фірми не використовується і не конвертується, то це — марна трата часу і грошей — навіть якщо у нього відмінний дизайн. Щоб контент вашого веб-сайту справив позитивний вплив на вашу аудиторію, використовуйте наступні рекомендації.

Відформатуйте контент для зручного сканування

За даними «Nielsen Norman Group» провідної групи з консультування з питань користувацького досвіду 79% людей фактично не читають контент в Інтернеті. Натомість вони візуально сканують його і вихоплюють слова і фрази на ходу. Відповідно, «Nielsen Norman» пропонує відформатувати ваш контент, щоб відвідувачі могли легко сканувати ваш сайт, а також передавати інформацію, яку ви вважаєте найбільш цінною. Ось деякі з кращих способів форматування для зручного сканування:

  • Написання привабливих заголовків і підзаголовків;
  • Використання маркованих списків;
  • Виділення ключових слів або фраз (наприклад, виділення жирним шрифтом, гіперпосилання);
  • Використання стислих формулювань;
  • Включення графіків, щоб розбити важкі блоки тексту;
  • Диверсифікація контенту за рахунок використання зображень, інфографіки та відео.

Дотримуйтесь стилю перевернутої піраміди для написання текстів

Крім того, згідно з вищевказаним дослідженням, користувачі надають перевагу читанню ліду або висновків у першу чергу, а вже потім можуть заглибитись в основну частину веб-сторінки. Уникайте написання вступних абзаців, які повністю розпорошені. Замість цього спочатку створіть в уяві свій висновок, потім надайте інформацію, що підтверджує ці дані, яка спонукатиме відвідувача вашого сайту читати далі (сканувати).

Пишіть для своєї аудиторії, а не для пошукових систем

Оптимізація вашого контенту для пошукових систем важлива, але ви повинні зробити правильний вибір, коли мова заходить про оптимізацію вашого сайту. 

Однак ви можете добитися успіху, зосередившись на своїй аудиторії. Коли ви пишете, пишіть своїм потенційним клієнтам, а не пошуковим системам. Створіть кожну сторінку навколо однієї ідеї або концепції. Якщо ви ретельно і розумно напишете про цю тему, ключові слова будуть текти природним чином, і пошукові системи розпізнають це.

Подумайте про свою мобільну аудиторію

Згідно зі звітом щодо мобільних додатків США від comScore за 2019 рік, на мобільних користувачів тепер припадає 60% всього онлайн-трафіку. Це означає, що вам потрібно взяти до уваги потреби користувачів мобільних пристроїв при створенні вашого контенту. Майте на увазі дві речі:

  • Мобільні користувачі нетерплячі. Вони хочуть швидко знайти інформацію, яку шукають. Повідомте їм, що вони знайшли потрібний ресурс відразу ж після того, як вони потрапляють на ваш сайт. Напишіть цікаві заголовки, які привертають увагу. Далі продовжуйте писати  короткими, стислими реченнями і параграфами. Не лийте воду. Не використовуйте явні маркетингові фрази.
  • Мобільні екрани маленькі. У порівнянні з настільними моніторами місця на екрані мобільного пристрою дуже мало. «Nielsen Norman» рекомендує розставляти пріоритети контенту таким чином, щоб мобільні користувачі могли знайти те, що їм потрібно, без необхідності переглядати непотрібний текст. Визначте, яке ваше найважливіше повідомлення, а потім переконайтеся, що ви спочатку доставили цю інформацію.

Дайте відповідь на питання ваших потенційних клієнтів

На цьому ніколи не буде зайвим наголосити. Коли ви пишете матеріали для свого  веб-сайту, звертайтеся до проблем ваших потенційних клієнтів. Якщо ви відповісте на їх нагальні питання, ваш сайт перетворить цих потенційних клієнтів в цілком реальних споживачів ваших послуг.

Розкажіть своїм читачам, що робити далі

Загальним для всіх сайтів великих юридичних фірм є чіткий заклик до дії, що розповідає читачеві про свій наступний крок. Не дозволяйте своїм читачам самим вирішувати, що їм робити, коли вони потрапляють на ваш сайт. Зрозуміло заявіть, що ви хочете, щоб вони зробили, і потім зробіть так, щоб це було легко виконати.

Ще два корисні види контенту для юристів

Незважаючи на те що наведені вище рекомендації стосуються всіх веб-сайтів, ось дві рекомендації, спеціально призначені для юристів, які прагнуть написати власний контент для веб-сайтів:

  1. Припиніть використовувати право. Ваш сайт це маркетинговий інструмент, призначений для залучення потенційних клієнтів. Вам це не вдасться, використовуючи юридичні терміни або якщо ви пишете матеріали у тому ж стилі, що і юридичні документи. Один із способів допомогти вам зосередитися на маркетингу, а не на правовому письмі, уявити, що ви розмовляєте з хорошим другом. Це зробить ваш контент більш розмовним і цікавим. Це також буде тримати ваш контент на більш доступному рівні. Це важливо, тому що, за оцінками Якоба Нільсена з «Nielsen Norman Group», 30% інтернет-користувачів мають низьку грамотность. 
  2. Пам’ятайте свої етичні зобов’язання. Як уже згадувалося вище, ваш сайт є маркетинговим інструментом. Як такий, він повинен відповідати правилам, що стосуються етики в рекламі. Не давайте обіцянок про представництво або результати. Ні в якому разі не вводьте в оману. Нарешті, пишіть чесно. Як сказав один адвокат під час розмови про інтернет-маркетинг і етику адвоката: «Якщо ви не будете почувати себе комфортно, коли вас запитуватимуть про ваші пости при дачі показань, ви не повинні залишати їх там».

Використовуйте ці практики при написанні (або переписуванні) вмісту вашого веб-сайту, і ви зможете створити краще його наповнення, яке приверне увагу вашої аудиторії і спонукатиме потенційних клієнтів діяти. Перш за все, пам’ятайте про одну центральну тему, що проходить через кожну з цих практик: напишіть як можна більш чітко для своєї аудиторії. 

Джерело: Lawyerist

Фото: Pexels