Не тільки для ІТ: чи реально юристам просуватись в LinkedIn?


Артеменко Маргарита

Employer Brand Mngr ЮК «Мережа Права»


Про поради та переваги використання соціальної мережі LinkedIn для професійного розвитку та просування послуг юристів.

Щодо LinkedIn історично склалось уявлення, що ця соцмережа в більшості для ІТ. Щось таке, де їм пропонують круті офери та розповідають про івенти в компаніях.

Проте це зовсім не так. Давайте розбиратись, що робити юристам в LinkedIn та як використати її переваги.

Професійне ком’юніті

В LinkedIn працює система контактів, що допомагає вам налаштувати ваші підписки за конкретними критеріями. Тобто ви можете через фільтри обрати за ким слідкувати та встановити з ними взаємний контакт. Це можуть бути юристи окремого напрямку чи HR компаній, де ви бажали б працювати, перелік не обмежено.

Така опція дає можливість сформувати відповідне коло контактів за професійним спрямуванням чи уподобаннями. Ваша аудиторія буде максимально цільовою, що дасть позитивну динаміку розвитку сторінки. До того ж ви зможете проглядати наявні вакансії в цих компаніях та вчасно на них реагувати.

Бути одними з перших

LinkedIn — мережа, орієнтована на розвиток бізнесу та активний нетворкінг. Ви зможете знайти там безліч профілів юристів та адвокатів. Проте якщо говорити про їх напрямки роботи, то здебільшого це або питання міжнародного права й бізнесу, або ж договірна робота у великих компаніях.

Поодинокими є сторінки з вузькопрофільною тематикою (тут не рахуємо номінально наявні сторінки, лише активні). Тож, у порівнянні з Instagram, конкурентність буде значно нижчою, якщо ви почнете тут вести свій блог та просувати послуги.

Безкоштовне просування

На початкових етапах в LinkedIn можна використовувати безкоштовне просування сторінки. У межах лімітів ви можете запропонувати підписатись на вашу сторінку цільовим контактам або рекомендувати їм відповідний допис.

Алгоритми LinkedIn сприяють підвищенню активності в мережі, тож чим більше ви проявляєте її на інших сторінках у вигляді коментарів, вподобань та встановлень контактів, тим більше органічних показів вам дає платформа.

Відносно новою є окрема функція послуг, де ви можете розмістити як виконавець свою послугу та отримати замовлення.

Також в LinkedIn популярними є тематичні групи, у яких ви, як експерт, можете розміщувати свої дописи на відповідну тематику. У більшості таке розміщення безкоштовне й може дати вам додаткові підписки.

Зміст перемагає форму

Логічним буде питання візуального оформлення сторінки. Однак в LinkedIn все набагато простіше. Зміст ваших дописів важливіше за візуал і більше уваги приділено тексту.

У першу чергу якісно заповніть основну інформацію про себе, ваш професійний шлях та переваги. Це перше, що бачать ваші контакти на вашій сторінці.

Продумайте тематику ваших дописів та попрацюйте над формою тексту. Він має бути зрозумілим, без надмірного перевантаження юридичними термінами. Додавайте до тексту цікаві заголовки, що збільшують залучення аудиторії.

Не бійтесь тестувати та запитувати

LinkedIn створено для комунікації експертів та їх професійного зростання. Тож цілком прийнятним вважатиметься якщо ви попросите чиєїсь поради чи допомоги. Не уникайте комунікації з іншими спеціалістами та відкрито обмінюйтесь досвідом. Це дозволить вам розширити коло знайомств та отримати нові знання, що можуть позитивно позначитись на вашій кар’єрі.

LinkedIn — ваша робоча візитка

  1. Рекрутери та HR використовують LinkedIn при розгляді вас на вакансію. Це фактично розширена версія вашого резюме, що дозволяє краще зрозуміти наскільки ви релевантний кандидат.
  2. Потенційні клієнти через вашу сторінку можуть більше дізнатись про вас та зацікавитись вашими послугами.
  3. Серед колег ви будете більш впізнаваним, що вплине в перспективі на вашу ділову репутацію.

Сподіваюсь, для початку цих фактів достатньо для того, щоб ви почали свою історію в LinkedIn.

Розвиватись юристам там у сучасних умовах — професійна необхідність.


📌  Редакція може не поділяти думки авторів у розділі «Блоги».