Мінцифри звернулося до YouTube, щоб ті зменшили кількість російського контенту на платформі в Україні
Міністерство цифрової трансформації запропонувало компанії Google залучити незалежних українських редакторів, щоб ті підбирали рекомендації контенту для головної сторінки українського YouTube Music і YouTube.
Про це повідомив очільник міністерства Михайло Федоров.
Він 31 серпня у складі української делегації у США зустрівся з віцепрезидентом Google Караном Бхатія.
Міністр повідомляє, що обговорив із ним результати співпраці та подальші спільні плани.
Зокрема, питання підбору та рекомендацій контенту для головної сторінки українського YouTube Music і YouTube.
«Зараз нашим користувачам пропонується російський контент, і це неприпустимо, коли в Україні йде війна. Щоб більше не повторювалися такі кейси, ми запропонували компанії залучити незалежних українських редакторів, які будуть підбирати контент. Це відкриє можливості для розвитку української музичної та креативної індустрії», — зазначає міністр.
Також сторони обговорили оптимізацію співробітництва щодо застосунку «Дія» та можливість для українців користуватися фондом YouTube Shorts.
Нагадаємо, що YouTube Shorts — це спеціальна програма підтримки контент-мейкерів на 2021-2022 роки. Обсяг фонду — $100 млн. Автори найпопулярніших і вірусних роликів зможуть заробляти від $100 до $10 000.
«В Україні дуже розвинута креативна індустрія. Ми маємо велику кількість рекламних та маркетингових агентств. Наші режисери отримують нагороди за українські фільми. Кліпмейкери знімають відео для світових зірок, наприклад Coldplay, рекламу для таких компаній як Apple, та високо цінуються в усьому світі», — каже Федоров.
Він зазначає, що саме тому Мінцифри звернулося до Google із проханням додати Україну в перелік країн, які можуть скористатися YouTube Shorts.