Lawyer E-Office — сервіс для автоматизації роботи юридичного офісу


В Україні розробили сервіс для автоматизації роботи юридичного офісу Lawyer E-Office.

Він є своєрідним помічником юриста, адже: допомагає з веденням клієнтської бази, має облік судових справ та оповіщення про їх зміни, дає можливість інтеграції з іншими технологічними рішеннями, має конструктор документів тощо. А ще сервіс має доступ до відкритих даних (через Опендатабот) та можливість інтеграції з месенджером Telegram.

Ми поспілкувалися з СEO Lawyer E-Office Денисом Поповим і розпитали у нього, як виникла ідея створити такий проєкт, чим він корисний для юридичного світу та що такого унікального може запропонувати юристам. 

Як виникла ідея створити такий проєкт?

Ідея створення програмного забезпечення для юристів виникла в мене ще в студентські часи (2013 – 2014 роки), коли я працював стажером у юридичній фірмі. Вже тоді я мав чітке розуміння, що в роботі юриста є багато рутинних процесів, які можливо спрощувати за допомогою сучасних технологій. Але в той час в Україні не було стрімкого розвитку legal tech напрямку та майже не було культури роботи з відкритими даними. Крім того, в той час я ще не мав розуміння, як реалізувати свою ідею з технічної сторони.

У 2019 році я розповів про свою ідею товаришу, який є IT спеціалістом та має юридичну освіту. Його ця ідея зацікавила. Ми спільно розробили концепт проєкту та почали тестувати наші гіпотези на базі юридичної фірми, в якій я на той час працював.

Чому саме такий функціонал?

Базовий функціонал сервісу Lawyer E-Office будувався за принципом збору інформації про клієнтів та їх проєкти в одному місці, з можливістю її подальшого використання в автоматизованих процесах. Більшість адміністративних задач юридичної практики юристи ігнорують та не виконують; Часто це трапляється у зв’язку з тим, що вони займають значний час. 

Первинний функціонал, який зараз реалізований, направлений на вирішення завдань, що мають значення лише для самої юридичної практики та в цілому не впливає на результат для клієнтів. Тобто основою функціоналу сервісу, є можливість вирішення рутинних завдань, без втрати основного часу та інших трудових ресурсів, які можливо сконцентрувати безпосередньо на клієнтських проєктах. Крім автоматизації адміністративних процесів юридичної практики, функціонал сервісу націлений на автоматизацію юридичних процесів.

Чим ваш сервіс корисний для юристів?

Користь сервісу полягає в підвищенні ефективності використання трудового потенціалу юристів та підвищенні продуктивності роботи юридичної практики; Це відбувається за рахунок зменшення втрати основного робочого часу на рутинні задачі. Крім того, наш сервіс є комплексним та об’єднує в собі різні види сучасних технологічних рішень.

Розкажіть про історію його втілення — від ідеї до готової версії.

Свій шлях, як стартап, ми почали з конкурсу Open Data Challenge 2019. На цьому конкурсі наш проєкт відзначив засновник CEO компанії Опендатабот Олексій Іванкін та запропонував нам співпрацю. Сьогодні Опендатабот, найбільший агрегатор відкритих даних в Україні, є нашим партнером та допомагає нам будувати свій сервіс.

Наш стартап приймав участь у конкурсах AEQUO Legal Tech Challenge 2019 та UCU LegalTech Program 2019, в яких ми були фіналістами. Пройшовши акселераційні програми в межах вказаних конкурсів, ми отримали досвід, схвальні відгуки колег, розширення кола потенційних клієнтів. Також, ми приймали участь у Legal Startup Crash Test s2e1, де на той час презентували свій проєкт, як МVP.

2019 рік був для нашого стартапу дуже насичений новими знаннями та досвідом у legal tech сфері, роботі з відкритими даними, та взагалі спільнотою новаторів у юридичній сфері, що стрімко рухало нас вперед.

У лютому 2020 року ми запустили сервіс у режимі тестування, в якому приймали безпосередню участь, сторонні від нас, представники ринку юридичних послуг. Завдяки тестувальникам нам вдалося поліпшити ряд можливостей сервісу перед офіційним запуском.

Офіційно, перша версія сервісу почала свою роботу в червні 2020 року.

Що означає — можливість інтеграції з іншими технологічними рішеннями?

В нашому сервісі ми будуємо базу, яка буде простою в інтеграції з різними технологічними рішеннями. Наприклад, зараз є актуальною робота з чатботами у різних месенджерах. В нашому сервісі вже реалізована можливість інтеграції з месенджером Telegram, для отримання нагадувань та оповіщень про зміни. 

Крім того, сьогодні наш сервіс інтегрований з доступом до відкритих даних, а саме з Опендатабот (сервісом пошуку різного виду відкритих державних даних). Також, в Україні є багато корисних legal tech рішень, функціонал яких ми не бачимо сенсу дублювати, а тому будуємо можливість інтегруватись з ними та зробити їх частиною функціоналу у нашому сервісі. На даний час ми ведемо переговори та роботу з деякими корисними для юристів сервісами, які плануємо презентувати у наступній оновленій версії.

Чи є у вас на українському ринку конкуренти та в чому полягає ваша перевага?

За схожим функціоналом у нас є конкуренти — це CRM системи створені для юристів, системи обліку судових справ та конструктори документів. Безпосередніх конкурентів, функціонал яких би точно дублювався з нашим, ми не маємо.

Основна перевага нашого сервісу полягає у комплексному об’єднанні різних технологічних рішень, які спрощують рутину в юридичній роботі, через одну єдину систему.

Ваша мета?

Наша основна мета — це створення комплексного інструменту для представників юридичної професії.  Ми вважаємо, що таким чином зможемо допомогти у побудові спільноти технологічних правників, яка зараз розвивається в Україні.

Зараз ми робимо лише перші кроки в цьому напрямку, але знаємо, що маємо достатній необмежений потенціал для подальшого розвитку.

Чому юристи мають обрати ваш продукт?

Наш сервіс створений, щоб спростити роботу юристів та заощадити основний людський ресурс – час. Ми впевнені, що юристи мають витрачати його на справи важливіші за рутину.

Крім того, сьогодні автоматизація процесів – це навіть не інновація, а нагальна потреба для бізнесу. Сервіс Lawyer E-Office — сучасний, технологічний інструмент, який націлений на підвищення ефективності роботи юридичної практики, що допоможе юристам більш якісно надавати послуги своїм клієнтам.

Щодо монетизації. Чому саме такий тариф? Від чого ви відштовхнулися?

Монетизація сервісу передбачена через підписку на нього. На сьогодні ми маємо два види тарифів. Це тариф для основного профілю в системі – 575 грн (за один місяць користування) та додаткових користувачів (275 грн для одного додаткового користувача за один місяць користування.

Крім того, передбачена знижка ціни за кожний місяць, у разі підписки на основний профіль сервісу одразу за певний період: – при оплаті  за 3 місяці -550 грн за кожний місяць, при оплаті за 6 місяців – 525 грн за кожний місяць, — при оплаті за 12 місяців – 500 грн за кожний місяць. За таким самим принципом побудовано зниження ціни і для додаткових користувачів.

Така ціна обґрунтована вартістю витрат на підтримку роботи сервісу, а також середньою вартістю схожих за функціоналом рішень на ринку України.

Плани на майбутнє?

Основними планами на найближчий період є вдосконалення роботи існуючої версії сервісу та запровадження нових можливостей. На даний час ми працюємо над підготовкою його нової версії.

Також, на цей рік ми плануємо розширення нашої команди. Зі зростанням кількості клієнтів  виникає нагальна потреба у розширенні штату для належного обслуговування сервісу.

Для подальшого розвитку нашого сервісу власних сил та ресурсів вже недостатньо, тому ми шукаємо інвестиції в наш проєкт, які б допомогли нам швидше його масштабувати.

Всіх кого зацікавив наш сервіс Lawyer E-Office, як інвесторів так і потенційних клієнтів ми запрошуємо долучатися до співпраці.