Емоційний інтелект: навіщо він потрібен юристам?
Для чого юристам емоційний інтелект та як розвинути високий рівень EQ?
Компанії вже звикли до професіоналізму юристів, високорозвинених hard skills. В університетах юристів навчають віддавати перевагу нормам законодавства, фактам та доказам, та не брати до уваги емоції. Доведено, що здатність до аналізу та прийняття рішень поліпшується, коли ви використовуєте як емоції, так і інтелект. Юрист, який бажає стати керівником або керувати проєктами, повинен також приділяти увагу розвитку «гнучких навичок». Досвід показує, що вміння знаходити спільну мову з клієнтами, вести переговори, бути оратором та лідером, — є перевагою для розвитку кар’єри. Коли у юриста високий рівень EQ, він стає не тільки результативнішим, але ще і створює комфортну робочу атмосферу.
Ще один важливий аспект в роботі юриста, те що ми часто стикаємось зі стресом. Оскільки значна частина роботи — вирішення проблем клієнтів. Звісно це відображається на нашому емоційному та ресурсному стані. Коли ж ми починаємо спостерігати за собою, приділяти увагу своїм емоціям, аналізувати, що нам дає ресурс, то це відображається на якості життя та роботи.
«Навчання в Школі емоційного інтелекту Дена Дубравіна стало для мене цікавим досвідом, який змінив якість життя. Наразі ми розробили онлайн-курс «Емоційний інтелект для юристів», з метою поділитись з колегами навичками EQ», — зазначає юристка та бізнес-медіаторка Марина Шавьолкіна.
На онлайн-курсі розберуть:
- Компетенції емоційного інтелекту
- Емоційний інтелект в роботі з клієнтами
- Інструменти емоційного лідерства
- Техніки керування емоціями
- Навчимося підтримувати свій ресурсний стан та багато іншого.
Наразі стартує корпоративна програма навчання для юридичних фірм та юридичних департаментів.
«Люди, ведені ненавистю, любов’ю, пристрастю, люттю, сумом, радістю, надією, страхом, ілюзією або будь-яким іншим внутрішнім відчуттям, вирішують набагато більше проблем, ніж ґрунтуючись на реальності, авторитеті, нормах права, юридичному прецеденті або статуті», — Цицерон.
У разі зацікавленості в розвитку емоційного інтелекту ваших співробітників, звертайтесь до контактних осіб:
- практичний психолог, засновник «Школи Емоційного Інтелекту» Ден Дубравін, denis.dubravin@gmail.com
- юрист, бізнес-медіаторка Мюнхенської ТПП Марина Шавьолкіна shavyolkiname@gmail.com
Офіційний сайт: www.eqinstitut.com, www.dubravin.com
Фото: pixabay