Для чого юристу Instagram та як це пов’язано з його особистим брендом?

Про особистий бренд юриста в Instagram: як і кому варто вести експертні блоги для залучення клієнтів.

Не секрет, що кожен експерт зацікавлений у двох моментах: потік клієнтів і хороша репутація. І юристи не виняток.

Отримати це можна двома шляхами: розвиваючись Offline або Online.

Розвиток Offline здебільшого будується на так званому «сарафанному радіо». Цей період, зокрема для адвоката, в середньому становить 5 років.

Якщо до Offline pозвитку додати ще й Online, вийде теж саме «сарафанне радіо», але в більших масштабах. Тут вже за рік-два можна себе класно спозиціонувати та вийти на сталий прибуток.

Розвиваючись Online, через різні платформи та соцмережі, юрист постійно є на виду, його  ім’я починає перетворюватися на його особистий бренд, як наслідок з’являються перші запрошення на інтерв’ю, відібрання експертних коментарів і вже не говорячи про численні корисні знайомства, які в результаті можуть призвести до вигідної співпраці, ну й без регулярного потоку клієнтів теж не обійдеться.

Чому саме Instagram?

Тому що зараз це все ще найкращий майданчик для цього. Дуже круто зараз Instagram працює у поєднанні з Тік Ток. Можливо за декілька років буде ще якась нова мережа де класно можна буде прокачувати свій особистий бренд, але в будь-якому випадку туди вже буде набагато легше перейти, якщо ви вже заявили про себе в Instagram.

Так, вести свій експертний юридичний блог важко, потрібно знати як працюють алгоритми тієї чи іншої мережі, які інструменти дієві для просування та й взагалі який контент публікувати. Однак, вважаю, що у наш час це необхідність. Зрештою, якщо душа й близько до цього не лежить, то є ряд SMM-спеціалістів, які радо допоможуть, і результат не заставить себе чекати.

Коли починати?

Часто мене запитують студенти-юристи чи варто їм вже починати вести свій блог чи краще зачекати і почати коли буде досвід?

Моя однозначна відповідь – чим раніше, тим краще! Для чого чекати, щоб заявити про себе? 

Немає досвіду, немає кейсів, відсутність знань у певній галузі права, щоб розібратись у чомусь напевне – банальні відмазки.

Ні! Тут відразу спостерігається неправильне уявлення про своє позиціонування та формування особистого бренду.

У багатьох хибне бачення про Instagram: якщо робити свій юридичний блог, то це суха предметна юридична картинка з підписом про якість норми права, а в сторіс якась «супер цікава» важлива юридична новина. Ні, так вже не працює.

Завдання стоїть у тому, щоб заявити про себе, познайомити людей із собою! Тобто, якщо ви просто студент-юрист, то якраз слід і починати з цього, показуйте свій шлях становлення як юриста, яким галузям права надаєте перевагу, які курси відвідуєте, на яке судове засідання ходили в якості вільного слухача тощо.

Якщо ж ви вже практикуючий юрист, то не слід чекати, що як тільки ви зайдете в мережу, до вас буде стояти черга з клієнтів. Треба заслужити довіру людей, щоб вони звернулися до вас за послугою.

Тобто, в офлайн житті, скоріш за все до юриста звернуться за чиєюсь рекомендацією.

В онлайн – юрист сам розповідає про себе, про свої кейси, публікує відгуки клієнтів, показує робочі моменти тощо; також важливо транслювати не лише свою юридичну практику, а й розповідати свої життєві принципи та позиції, щоб дати аудиторії краще зрозуміти вас, тим самим стати ближче.

Отже, головна мета розвитку через Instagram – щоб про вас дізналося якомога більше потенційних клієнтів. Як це зробити – заявити про себе, сформувати довіру аудиторії, продати юридичну послугу.