Держпродспоживслужба оштрафувала «Нову пошту» за неякісне обслуговування та порушення прав громадян
Держпродспоживслужба оштрафувала компанію «Нова пошта» майже на 326 млн гривень після скарг клієнтів.
Про це повідомили у Головному управлінні Держпродспоживслужби в Харківській області.
У відомстві заявили, що отримали численні звернення громадян щодо неякісного обслуговування та порушення їх прав під час користування послугами у відділеннях «Нової Пошти» в Харкові та області.
Фахівці вирішили перевірити ці факти, тож завітали до двох відділень «Нової пошти» з позаплановою перевіркою. Зокрема, перевірили відділення № 49, за адресою: м. Харків, просп. Московський, 256 та № 3, за адресою: м. Чугуїв, вул. Кожедуба, 1.
«Під час перевірок суб’єкт господарювання не надав документи, пояснення, необхідні для повного та всебічного розгляду звернень громадян та проведення позапланових перевірок, у зв’язку з чим перевірити факти, викладені у зверненнях, неможливо.
Таким чином ТОВ «Нова пошта» створило перешкоди службовим особам центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів», — йдеться у заяві.
У Держспоживслужбі наголосили, що компанія порушила закони «Про захист прав споживачів», «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», а також Кодекс України про адміністративні правопорушення.
«За порушення законодавства України Головним управлінням Держпродспоживслужби в Харківській області на ТОВ «Нова пошта» були накладені адміністративні штрафи та адміністративно-господарські стягнення. Загальна сума штрафних санкцій склала 325 851 634 гривень 80 копійок», – зазначили у відомстві.
Зазначимо, що «Нова пошта» на своєму сайті не повідомила про накладення штрафу.
Джерело: bykvu.com
Фото: Українські Новини