Державним службовцям доведеться підтвердити знання іноземної мови


З 1 травня 2018 року кандидати на посади державної служби категорії «А» повинні будуть надати документ, що підтверджує володіння однією з офіційних мов Ради Європи. До таких, зокрема, належить англійська і французька.

Дана вимога передбачена п. 1 ч. 2 ст. 20 Закону «Про державну службу», почне діяти з 1 травня 2018 року.

Зараз кандидати в держслужбовці зобов’язані надавати атестат про володіння українською мовою, який можна отримати або на підставі відмінних оцінок з університету, або за результатами спеціального іспиту.

Таким чином, щоб зайняти пост держсекретаря міністерства або голови облдержадміністрації, кандидату необхідно буде принести ще одне посвідчення про знання мов і довести вільне володіння англійською або французькою.

За словами голови Національного агентства з питань державної служби Костянтина Ващенка, даний крок є необхідним, так як в епоху, коли більшість питань вирішується не за столом переговорів, а в кулуарах, український топ-чиновник повинен без перекладача розуміти співрозмовника і доводити свою точку зору.