Чому сьогодні ГО — це твій бренд


Юлія Гончаренко

PR-координаторка Асоціації правників України


Всі ми прагнемо реалізації та впливу, і кожен певен, що універсального рецепта не існує. Та я сміливо запевняю — існує. І він — навколо вас.

«Спільне добро чинить із людей одне тіло, а якраз те спільне добро є основою всякої любови. Почуття й свідомість цього спільного добра, яке лучить людей, веде людину до зрозуміння, що загальне добро — то її власне добро, а ближні її — то наче вона сама! І тому тією самою любов’ю, якою людина сама себе любить, мусить вона любити й ціле людство» (с) Митрополит Андрей Шептицький 

Передмова до універсального рецепта

Серед мільярдів людства мало хто усвідомлює власне призначення. Кожен із гігантського людського мурашника намагається віднайти власне «Я», впевнений, що він один не усвідомлює, куди саме рухається. Проте таких мурашок серед нас — максимальна більшість. Уявіть, якщо вони об’єднаються?

Мурашки шукають мурашок 

Саме тому для ідеальної інтеграції перша заповідь їх еволюції — «мурашки шукають мурашок». Для правильного вектора руху варто лише усвідомити істинний об‘єкт свого пошуку.

Усвідомте себе = сформуйте власний бренд 

Це заповідь порада друга. Як дивно це б не пролунало, та для ідеального старту самореалізації — віднайдіть себе, почніть з фіналу.

Ви маєте усвідомити власні таланти — це і є ваша сила. Прислухайтеся та посилюйте їх.

Сформувавши — просувайте — шукайте однодумців 

Що таке ГО та в чому його перевага?

Громадське об’єднання простими словами — це універсальне скупчення окремих одиниць за професійними інтересами, талантами та досвідом. Такий собі мурашник. Одна з мурашок потрапляє до обмеженого особистими поглядами та інтересами кола, обіймає своє місце та робить власний внесок у розвиток спільності. Спільними зусиллями мурашки вибудовують єдиний організм — мурашник, який врешті може здолати навіть ведмедя, який ненароком ступить на нього.  

Інтеграція власного бренду крізь суспільний

Мурашника не існувало б без однієї-єдиної мурашки. І вже тут про власний бренд. Знову ж, усвідомте себе та власний потенціал, застосуйте його — і у вашому розпорядженні виявиться сила цілого мурашника. Метафора, що ідеально віддзеркалює силу спільноти. Цікаво, що водночас для неї є співмірно цінною саме ваша сила. 

Я наразі належу до спільноти правничої — і, для прикладу, лише уявіть, на що спроможне таке об’єднання юристів.

Отже, порада третя — прагніть спільноти, адже вона прагне вас 

У період тотальної соціальної трансформації та послаблення держінституцій саме мурашник громадянське суспільство стало вирішальною складовою демократизації, становлення верховенства права, закону та державності. Лише суспільна єдність, її постійна синхронічна взаємодія та взаєморозвиток призводять до рушійних змін.

Саме спільнота — єдиний дієвий інструмент впливу, механізм, де ви — унікальна та незамінна деталь 

Завершальне

Себе можна віднайти застосувати лише серед однодумців. Лише в спільноті можна абсолютно та остаточно реалізувати власний потенціал, інтегрувавши цю унікальну деталь в рушійний механізм під назвою «Громадянське суспільство». 

Сформувавши власний бренд ви вдосконалите колективний, який водночас посилюватиме вас. 

Спільнота — ваш бренд. Спільнота — це ви. Ви — це вплив і справжні зміни 

Післямова або трохи об‘єктивної реклами

Уявіть собі універсальну правничу ГО, яка об‘єднувала б абсолютно всі юридичні професії та просто всіх дотичних до права. Тут дозволю собі визнати, що належу саме до такої, де слоган — «Разом наш голос гучніший!».

__________

Редакція може не поділяти думки авторів у розділі «блоги».