9 найбільш стильних брендів на юридичному ринку
Світові тенденції змінюються і починають впливати на юридичний ринок. Минають часи, коли клієнти обирали фірми за рекомендаціями. Клієнти сьогодні обирають бренди. Саме ті юридичні компанії або проекти, які вже інакше ставляться до ведення бізнесу, інакше подають інформацію, звертають увагу на дизайн та зовнішнє сприйняття в очах потенційних клієнтів. На жаль, на українському ринку таких компаній небагато, але вони починають з’являтися.
Журнал Loйер довго досліджував такі фірми та проекти та підготував для вас власний рейтинг – 9 найбільш стильних брендів на юридичному ринку України. Пропонуємо вам переглянути компанії «нового зразку», якими може пишатися український ринок.
- Дом юриста – сьогодні, напевно, один з найсильніших брендів на юридичному ринку, який задає стандарти для ведення юридичного бізнесу по-новому. Це не юридична фірма, а технологічна компанія, яка займається автоматизацією юридичних послуг. Промо-ролики компанії змушують зупинитися та відчути емоції, а дизайн походить на такі технологічні компанії як Google або Microsoft. Відомо, що розвитком бренду «Дом юриста» займається Микита Смотров, а нещодавно він з командою заснували власну студію, яка буде займатися розвитком брендів для інших юридичних компаній.
- OpenDataBot – фішка компанії, яка вже становить частину брендинг-стратегії – це її цікаві факти, які компанія опубліковує в Facebook та інших мережах майже кожного дня. Все має власний фірмовий стиль та трошки гумору, що робить OpenDataBot несхожим на інші компанії.
- Sayenko Kharenko – нещодавній ребрендинг компанії просто вразив. Більше того, фірма почала робити цікаві відео, їх сторінки супроводжені якісним дизайном і, якщо чесно, про компанію хочеться дізнаватися більше і більше. Одразу помітно, що просуванням компанії займаються НЕ юристи. І це круто.
- Avellum – фірма, яка дуже відповідально ставиться до збереження власного фірмового стилю. Кожна публікація та кожне відео супроводжується фірмовим фіолетовим кольором та шрифтом, тому компанію можна легко помітити серед своїх конкурентів.
- Axon Partners – на нашу думку, цей бренд, як і Дом юриста, задає стандарти на ринку. Тільки Дом юриста на юридично-технологічному, а Axon Partners на юридичному. Їх фірмовий «незвичний» спосіб поведінки знає майже кожен: від молодого студента до відомих юристів. І це є ознакою чудово побудованої брендинг-стретегії. Компанія також почала знімати відео-інтерв’ю «The Axonomist» та постійно шукає інші способи просування компанії. Безумно, Axon Partners є одними з лідерів на ринку.
- ILF – нещодавно юридична фірма зробила ребрендинг і тепер змінила подачу інформації, свій фірмовий колір та навіть слоган. Нашій команді подобаються компанії, які не запиняються розвиватися і можуть ризикувати навіть тоді, коли вже мають успішний бренд. Дуже цікаво спостерігати за таким юридичними фірмами як ILF. Сподіваємось, бренд буде розвиватися і далі.
- EVRIS – наскільки нам відомо, юридична фірма з’явилася на ринку досить нещодавно. Але одразу почала вести юридичний бізнес інакше. Всі новини та публікації компанії мають єдину концепцію, а їх створення безумовно є складною роботою. Але результати не змушують чекати. EVRIS в нашому рейтингу.
- Vasil Kisil – тут без зайвих слів: один з найповажніших юридичних брендів на українському юридичному ринку.
- PatentBot – їх дівчинка вже стала брендом, тому PatentBot неодмінно входить до нашого рейтингу.
Сьогодні, якщо юридична фірма прагне досягти успіху, вона має орієнтуватися на побудову власних успішних брендів.