Майстер-клас “Як перейти на електронний документообіг”
7 грудня відбудеться майстер-клас “Як перейти на е-документообіг. Техніко-юридичні особливості”, організований проєктом InstaDoc.
Здавалося б, ми живемо в еру новітніх технологій і діджиталізації. Однак деякі процеси в країні відбуваються не так швидко, як цього хотілося.
До прикладу, перехід від паперового на електронний документообіг. І одна справа державні органи, а інша – приватні компанії. Так, можливо, прийшов час щось змінити?
“Перо – кулькова ручка – друкарська машинка – ксерокс – сканер – кваліфікований електронний підпис”.
На якому етапі еволюції знаходиться ваша компанія?
Кому цей захід буде корисним?
Юристам і менеджерам по договірній роботі
- Рано чи пізно весь бізнес перейде на ЕДО і потрібно в цьому добре розбиратися
- Вдруковування і перевірка реквізитів сторін в договорах, актах та інших документах потребує часу, який коштує дорого.
- Сканування v. кваліфікований ел. підпис = копірка v. сканер. Нові навички підвищують вашу конкурентоспроможність та економлять час.
Власникам та ТОП-менеджменту
- Підприємства, які впровадили е-документообіг, заощадили не менше 20% часу співробітників для розвитку нових напрямків. Ви теж можете бути більш конкурентоспроможними.
- Ваші клієнти зможуть моментально отримувати від вас підписаний договір, отже ви швидше зможете отримувати передоплату, а не чекати поки кур’єр доставить ваш документ клієнту.
- Ваші співробітники можуть набагато більше, ніж по кілька разів перевіряти реквізити в документах та сканувати. Краще оплачувати виконання складних завдань завдань, ніж роботу молодшого спеціаліста по ціні експерта з десятирічним досвідом.
Підприємцям
- Оформлення договорів, рахунків і актів займає час. Ті, хто використовують е-документообіг заощадили на цю рутину не менше 20% часу.
- Зберігати документи зручно в одному місці, щоб нічого не загубилося. Штрафи за недоверення факту наявності господарської операції через банальну відсутність документів і донарахування податків не є приємними, тому краще про порядок в документах подбати заздалегідь.
- Шаблони договорів з інтернету не підходять для конкретно вашої ситуації, їх застосування небезпечно, а послуги юриста – дорого. Налаштування шаблонів з системи ЕДО – оптимальне рішення для малого та середнього бізнесу.
Якщо ви:
- хочете стати більш конкурентоздатними, оптимізувавши ваш час і час вашої команди на оформлення документації,
- бажаєте розібратися в наразі “невидимих” нюансах електронного документообігу, електронних підписів та
- розглядаєте можливість переходу на е-документообіг
– тоді даний майстер-клас це те, що вам дійсно потрібно.
Деталі та програма заходу за посиланням.
Реєстрація ось тут.
Квики можна придбати тут. Ціна 350 грн. Студентам знижка.
Організатор майстер-класу:
ІнстаДок – новітня система електронного документообігу, яка дозволяє зекономити до 70 % часу на підготовку та оформлення документів.
Спікери:
Інна Яновська – директор з розвитку системи електронного документообігу ІнстаДок (InstaDoc) Компанії «Інновації та Стабільність», юрист з договірного права з досвідом роботи 10+ років
Тетяна Герасимова – адвокат, АО «Юнікейс» 500+ судових справ, 5+ справ з використанням електронних доказів