ВРУ прийняла законопроєкт щодо електронної взаємодії з владою


Сьогодні Верховна Рада України прийняла законопроєкт щодо змін у сфері державної служби, в якому уточнюється, що паперовий та електронний документ мають однакову юридичну силу.

Електронний документообіг

У Кодексі законів про працю пропонується визначити письмову форму документа. Електронний документ (створений у тому числі в автоматичному режимі) прирівнюється до паперового. Таким чином, якщо КЗпП встановлює письмову форму документа, може бути подано або надіслано як паперовий, так і електронний документи (мають однакову юридичну силу).

Електронний документ пропонується визначити як письмову форму документа і в Законі про звернення громадян. Як електронний документ, з дотриманням вимог законів “Про електронні документи та електронний документообіг” та “Про електронні довірчі послуги” можуть оформлятися:

  • звернення громадян;
  • відповіді, повідомлення та рішення, що приймаються за результатами їх розгляду.

Всі документи можуть надсилатися засобами електронного зв’язку.

Електронний документ має таку саму юридичну силу, як і документ, складений в паперовій формі з власноручним підписом.

Депутатське звернення, а також відповіді, повідомлення та рішення, що приймаються за результатами їх розгляду (у тому числі в автоматичному режимі) можуть оформлятися як електронний документ, та надсилатися засобами електронного зв’язку.

Призначення

Встановлюються особливості проходження державної служби у Службі безпеки України. Керівником державної служби у СБУ може бути військовослужбовець або державний службовець. Критерії професійної придатності, зокрема юридичної обізнаності, визначаються кваліфікаційно-нормативними документами, які затверджуються Головою СБУ.

Голова Антимонопольного комітету України призначається на посаду за поданням Прем’єр-міністра України та звільняється з посади Верховною Радою. Голова призначає на посаду та звільняє з посади керівника апарату АМКУ.

Джерело: jurliga.ligazakon.net

Фото: emprendepyme.net