Олексій Шевчук: Know How для юридичних компаній, як виграти піар-війну
Сьогодні, 19 лютого, в приміщенні ТПП України проходить юридичний практикум «Інвестиційна абетка «KNOW HOW». Курс на 2019», організований юридичною фірмою EVRIS та Адвокатським об’єднанням «Barristers».
В рамках заходу адвокат АО «Barristers» Олексій Шевчук розповів про так звані лайфхаки, як юридичним компаніям виграти піар-війну.
Ми перетворилися на «суспільство чотирьох екранів». Ми постійно споживаємо інформацію з телефону, планшету, комп’ютера, використовуючи мережу Інтернет та соцмережі.
Правоохоронні органи теж перейшли в цю площину. Навіть такі “мамонти” як Генпрокуратура, САП, НАБУ, формуючи певне інформаційне поле, ведуть війну і часто перемагають.
Тому для юридичних компаній надважливо також використовувати площину піару.
Know How для юридичних компаній, як виграти піар-війну:
- Мати професійного юридичного журналіста в своєму штаті;
- Мати своє невелике ЗМІ, стати першоджерелом інформації.
- Не боятися використовувати матеріали внутрішньої безпеки, щоб мати повний спектр можливостей, захищаючи права своїх клієнтів (кваліфікаційні комісії, внутрішню безпеку);
- Самому стати журналістом. КК, КПК надає журналісту безліч гарантій. Іноді туди де не зайде адвокат, може зайти журналіст.
- Використовувати експертизу.
- Не боятися притягувати до відповідальності посадовців.
Наша компанія одна з перших імплементувала інформаційні війні для захисту. Не треба боятися виходити в публічну площину.