Відтепер усі кандидати на посаду реєстраторів складатимуть іспит
З 1 січня 2019 року всі кандидати на посаду реєстраторів складають професійний іспит на знання українського законодавства. Відповідну постанову прийняв Кабінет Міністрів України.
Про це повідомила перший заступник Міністра юстиції Олена Сукманова.
Для того, щоб підвищити професійний рівень реєстраторів та забезпечити якість їх роботи, на засіданні Кабміну 24 грудня була прийнята постанова про реалізацію експериментального проекту у сфері державної реєстрації речових прав. З 1 січня 2019 року всі кандидати, які хочуть займати посади реєстраторів, будуть складати іспит на знання українського законодавства, — сказала Олена Сукманова.
За її словами, іспит будуть складати кандидати на посаду реєстраторів, а також ті реєстратори, які з тих чи інших причин були відключені від доступу до реєстрів.
Тобто для того, щоб продовжити роботу реєстратором після відключення, потрібно буде скласти іспит, — наголосила перший заступник Міністра юстиції.
Вона повідомила, що іспит буде проводитись максимально прозоро й комп’ютеризовано для того, щоб виключити людський фактор.
Він буде проходити в окремому приміщенні. Там буде той, хто складає іспит і комп’ютер. Буде також обов’язковий відеозапис і вільний доступ ЗМІ, — зазначила Олена Сукманова.
Вона додала, що іспит буде містити запитання щодо державної реєстрації речових прав, юридичних осіб, корпоративних прав, а також антикорупційного законодавства.
Для того, щоб скласти іспит, потрібно дати правильну відповідь на 75 відсотків запитань, — сказала перший заступник Міністра.
Олена Сукманова наголосила, що лише після складання іспиту та отримання відповідного сертифікату державний реєстратор зможе отримати ключі та розпочати роботу.
Якщо комусь не вдалося скласти іспит з першого разу, його можна перескласти будь-коли, не потрібно чекати місяць, два чи три, щоб спробувати це зробити знову. Будь ласка, вивчіть законодавство і приходьте ще раз, — сказала вона.