Зрада, зрадонька, зрадуся або чому неформатним ЗМІ зараз тяжко


Яна Собко

редакторка Lойер


Чим ближче підходять вибори, тим складніше працювати ЗМІ, які про них не пишуть. Зокрема, і нашому виданню Lойер.

Ми зіткнулися з проблемою, що наші матеріали останнім часом набирають порівняно менше переглядів, ніж було раніше. Почали аналізувати “вотс гоін он”, і зрозуміли — ми не в тренді, адже не пишемо про вибори, політику і зраду. А це зараз (хоча і загалом) топ-теми для українського читача.

Само собою зрозуміло, що вибори “на носі” і новини про них займають переважну більшість інформаційного простору. Політика ж, у свою чергу, завжди була “маст рід” для нашого населення. Але “зрада” – то святе. Чим більше “зрадоньки”, тим більше переглядів. Чим красномовніше описана “зрадуся”, тим бурхливіше на неї реагують. Ба більше, читачі готові розгледіти її там, де вона апріорі відсутня.

Та чому так відбувається? Чому українська аудиторія обирає зраду, замість цікавої і часто корисної інформації?

Звісно, на це питання немає однозначної відповіді. Хтось говорить про “психологічну мобілізацію”, хтось про те, що люди настільки втомилися від власних бід, що, “чим гірше у сусіда, тим краще нам самим”. Але факт залишається фактом — зраду українці люблять, леліють і читають.

Нам же, як молодому неформатному виданню, залишається вірити в те, що наші матеріали для когось цікаві. Що є ще люди, яких цікавить не тільки “зрада”. Що наша аудиторія освічена, здатна думати і аналізувати.

Кожного дня ми стараємося для вас, любі читачі. І ваша підтримка для нас надзвичайно потрібна.

Фото: pinterest.com