Як повернути кошти, помилково та/або надміру зараховані до бюджету


У зв’язку з надходженням до Держказначейства (центральний апарат) чисельних заяв та запитів платників щодо повернення з бюджету коштів, помилково та/або надміру зарахованих, у відомстві повідомили, що для цього потрібно зробити.

Порядок повернення коштів, помилково та/або надміру зарахованих до бюджету, регламентовано статтями 45, 78 БКУ та наказом Мінфіну від 03.09.2013 р. № 787 «Про затвердження Порядку повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів».

Як зазначено у цих нормативно-правових актах, для повернення коштів, помилково та/або надміру зарахованих до бюджету, платник має подати до органу Казначейства за місцем зарахування платежу до бюджету такі документи:

  • заяву про повернення коштів з бюджету;
  • оригінал подання на повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету (погоджене з відповідним місцевим фінансовим органом у разі повернення коштів з місцевих бюджетів);
  • оригінал або копію документа на переказ, або паперову копію електронного розрахункового документа, що підтверджують перерахування коштів до бюджету.

Вищезазначений пакет документів подається платником до відповідного органу Казначейства за місцем зарахування платежу до бюджету. При цьому дати складання заяви та подання не повинні перевищувати 30 календарних днів.

Таким чином, усі заяви, що надходять від платників до Держказначейства (центральний апарат) стосовно повернення з бюджету коштів, переспрямовуються до відповідного територіального органу Казначейства за місцем зарахування платежу до бюджету, що призводить до затримки повернення коштів.