«SKYLAW legal workspace» – нова CRM система для юристів

В Україні запущено нову CRM систему для юристів – «SKYLAW legal workspace».

Система запущена 11 травня 2018 року, має безкоштовну версію до 5-ти користувачів, строком на 12 місяців та перебуває на етапі beta-тестування.

Автором системи є Олександр Мельник з Адвокатського об’єднання «makmel» та команда українських ІТ-розробників.

«Ідея створення спеціалізованої CRM системи для юристів з’явилась близького року тому. Переважна більшість універсальних CRM систем, попри декларування їх галузевої приналежності, все ж спеціалізовані на digital marketing (з лідами, воронками продажів тощо), що безумовно також є важливим, але не може замінити ефективну систему управління відносинами з клієнтами. Звісно, універсальну систему завжди можна спробувати адаптувати під потреби конкретної компанії, але це, по-перше, коштує чималих коштів, а по-друге, забирає надто багато часу та часто не дає бажаного результату», – пояснив CEO «SKYLAW», адвокат Олександр Мельник.

Як не дивно, юридичний ринок доволі консервативний в технологіях, часто робота по клієнтам ведеться в паперових блокнотах, у Word та Excel (Microsoft), більш просунуті користуються сервісами з можливістю одночасної роботи від Google. Доволі часто єдиним виходом юристи бачать використання окремих сервісів чи додатків, які по суті, мають бути елементами CRM, зокрема:

  • для задач: trello чи LeaderTask
  • для обліку часу:  Hours
  • для комунікації: Slack

На скільки було б простіше, якби ці всі безумовно важливі функції для роботи юриста були в одному місці, подумали ми і створили «SKYLAW».

Наразі очікується суттєве оновлення функціоналу системи, але станом на сьогодні, поточна версія «SKYLAW» вміє:

  • Вести розширений біллінг по задачам як в проектах так і поза ними, облікувати час за різними типами активності, встановлювати плани та досягати їх. Зручності системи біллінгу додає можливість облікувати час як по створеним задачам, так і онлайн. Крім того, система дає змогу вмикати біллінг без створення задачі, результати якого або зберігати на потім з коментарем, або прив’язувати до існуючої задачі, або ж зберегти шляхом створення нової задачі.
  • Керувати проектами спільно з кількома юристами, створювати в них безліч задач, керувати фінансами та часом, комунікувати та обмінюватись файлами. Такий спосіб організації виконання завдань як «проекти» найкраще підходять для тривалих по часу завдань, таких як судові провадження, кримінальні провадження чи багатоетапні угоди із залученням різних за профілем юристів, тощо.
  • Керувати фінансами компанії з використанням рахунків з різними валютами, створювати заплановані платежі, виставляти рахунки, облікувати отримані аванси та завершені транзакції, переглядати статистику по компанії та окремому юристу за будь-який період.

В систему можна інтегрувати Google calendar та Google Drive, що дає змогу постійно мати на своєму диску всі завантажені файли в CRM без ризику їх втрати навіть після відключення від «SKYLAW».

Аналізувати інформацію про юристів та клієнтів в їх профілі, де знаходять всі необхідні дані та відомості про роботу

В системі наявні й інші функції, що будуть зрозумілими для юриста та допоможуть в його роботі.

Враження від системи можна залишити у на сторінці «SKYLAW» у мережі Faсebook.

Нагадаємо, Lойер раніше вже писав про CRM-систему для юристів «Jusnote».

Вам також має сподобатись...

1 Відповідь

  1. Антон сказав:

    Система хорошая, нам ее посоветовала компания срм.укр, она же ее и внедряла. Кое-какие функции срм мы просили специалистов доработать, очень довольны проделанной работой и новым возможностям.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *