11 програм для юристів, які дозволять бути шалено продуктивними


Сьогодні наш успіх в юридичній практиці прямо залежить від того, які інструменти ми використовуємо у своїй роботі. Працювати в 21 сторіччі і не користуватися спеціальними додатками вже стає не те що неправильно, а навіть є економічною помилкою.

Той правник, який буде використовувати спеціальне забезпечення, завжди буде продуктивнішим за того, хто цього не робить. Журнал Loйер зібрав 10, на нашу думку, найякісніших і потрібних програм, які юристи можуть почати використовувати вже зараз.

1. CamScaner

Дозволяє дуже швидко сканувати документи, «перегоняти» їх в потрібний формат, корегувати якість знімків та в декілька кліків надсилати відскановані документи куди потрібно. Додаток №1 для юристів.

Офіційний сайт — https://www.camscanner.com/

2. Jusnote

Професійна CRM-система від українських розробників — компанії «Дом юриста». Дозволяє контролювати всі процеси, пов’язані з веденням власної юридичної практики або ж управління юридичною фірмою. Білінг, виставлення рахунків, комунікація з клієнтами, документообіг, постановка задач тощо. Радимо спробувати.

Офіційний сайт — https://jusnote.com/#/main

3. JuristCRMhttps://juristcrm.com

Хмарна CRM система для Юридичної компанії, Адвокатського бюро, Приватного Юриста та Адвоката. Система працює через Інтернет і доступна у будь-якій точці світу.

Вона допомагає вести планування робочих завдань як для себе, так і для вашої команди. Точніше працювати з клієнтами, договорами, справами, документами, вести фінансовий та управлінський облік, але на найвищому рівні.

Ви можете контролювати кожен процес компанії, аналізувати дії кожного працівника. Наприклад, хто і коли працював із якою справою, які договори потрібно повернути в роботу, які завдання зараз актуальні, бачити статуси ваших рахунків та багато іншого.

Для керівників це, перш за все, контроль та повна ясність всього, що відбувається в компанії. Детальні звіти та рейтинги всіх співробітників як на долоні.

Для співробітників – це зручний інструмент, що полегшує щоденну рутину, а також виводить взаємодію з клієнтами на новий рівень комунікацій. Вся важлива інформація завжди під рукою, дати, номери документів, номери справ, суми, борги і це ще не все! Система завжди вам нагадає про ваші важливі події.

4. Office 365

На перший етапах роботи юридичної фірми задовольняє досить багато основних базових потреб. Стандартні, але дуже якісні інструменти, такі як Word, Excel або ж пошта Outlook. Юристам буде зручно працювати, але ж це до якогось етапу, поки компанія не «переросте» функціонал. Коштує забезпечення не дуже дорого – від 139 грн на людину.

Офіційний сайт — https://www.office.com/

5. Evernote

Напевно, кращого місця, де писати нотатки і зберігати їх просто немає. Зручно, легко, можна також працювати офлайн, а всі ваші думки будуть завжди у вас під рукою. Можна також робити швидкі записи за допомогою аудіо або фото. Юристам знадобиться.

Офіційний сайт — https://www.evernote.com/

6. Hours

Щось схоже на легкий білінг своєї діяльності. Де були і на які задачі скільки витратили часу. Як вже казали, для перших кроків на юридичному ринку досить зручно та корисно, а ще безкоштовно. Але потім треба все одно замінювати професійним програмним забезпеченням.

Офіційний сайт — https://www.hourstimetracking.com/

7. Buffer

Хочете досягти успіху та зробити фірму відомою? Слідкуйте за своїми соціальними мережами та пишіть якісний контент. Buffer – найкращий засіб для цього. Дозволяє написати публікацію один раз, а розмістити одразу всюди по всім каналам. Тобто це автопостинг. Наприклад, натисканням однієї кнопки ви можете опублікувати пост в Twitter, Facebook та Google+. Зручно.

Офіційний сайт – https://buffer.com/

8. OpenDataBot

Сервіс моніторінгу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів. Збирає інформацію з відкритих державних реєстрів та інших джерел і висилає повідомлення на ваш месенджер Telegram, Facebook Messenger, Skype або Viber.

Офіційний сайт — https://opendatabot.com/

9. Slack

Спілкування для команд. І все. Але не думайте, що це мало. Це дуже класний інструмент для ведення переписок з різними командами в одному місці. Надсилайте файли, оцінюйте роботу, балакайте і все в одному місці.

Офіційний сайт — https://slack.com/

10. Asana

Хмарне програмне забезпечення для роботи команд. Постановка задач, створення чек-лістів, перевірка задач. Корисно для керівників: дозволяє створювати проекти та слідкувати за її виконанням командою. Те саме є в Jusnote, яку ми згадали раніше.

Офіційний сайт — https://asana.com/?noredirect

11. Судові засідання та реєстр

Дозволяє прямо зі свого смартфону знаходити справи, відслідковувати засідання та отримувати всю інформацію по справі.

Google Play — https://play.google.com/store/apps/details?id=pro.sitebuy.courtmeeting.plus